chrlod Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei ! Sliter for tiden med å koble til servere i CS 1.6. Jeg har prøvd å åpne porter i routeren (27000-27050), sette opp DMZ, disable firewall og antivirus (Eset Smart Security). Så nå er jeg helt blank på hva jeg kan prøve. Noen som har vert borti liknende? Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Ingen som har aning, eller tør tenke høyt? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har du trådløst nettverk? Skjer det uansett server? Prøv å koble til cs2.broadparkgames.no:27015 eller 84.49.16.30:27015 Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Det skjer uansett server, også den foreslåtte: Establishing network connestion to serverRetrying connection to server (1)..(2)..(3) Failed to contact game server Jeg har trådløst (sperret) nettverk, men den aktuelle PCen er koblet med kabel. Ser jeg kanskje har formulert meg litt feil i første post ang. at jeg "for tiden" sliter med å koble meg til servere. Det er altså ikke slik at det nå plutselig har sluttet å virke. Det en en stund siden sist jeg spilte CS, og har i løpet av tiden kjøpt ny PC (kjører vista). Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Skikkelig irreterende å ikke få spillt et spill man har betalt for. Synes det hele er utrolig rart. Noe hindrer meg tydeligvis i å koble til, selv om jeg får kontakt me stram update, og får server list. Spillet kjører også helt fint om jeg spiller alene. Endret 2. mars 2009 av chrlod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå