Isbilen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Faith No More gjenforenes! Nå, Frank Nes, hvis du leverer nå, skal jeg dedikere en hel kasse øl til deg. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 MTV News snakker først og fremst om live, men en ny plate hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har dere lest noe om lineup? Jeg finner denne siden: http://popwatch.ew.com/popwatch/2009/02/faith-no-more-r.html hvor det står at lineupen ikke er bestemt enda. *Krysse fingrene for noen norske festivaldatoer i sommer.* Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Håper det blir en forsoning mellom Patton og Trey Spruance, ettersom favorittalbumet mitt er King for a Day... Fool for a Lifetime og det hadde vært skoj med en Mr. Bungle reunion Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Mr. Bungle reunion ja. Det hadde vært gøy. Vi kan drømme i alle fall. Spennende at Faith No More har bestemt seg for å slå seg sammen igjen. Kanskje det medfører at Mr. Bungle blir gjenforent ved et senere tidspunkt. Who knows? Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) ÅÅÅÅÅH! Eg er så glad skulle akkurat til å lage en ny tråd om dette sidan eg nettopp fekk vite det, men så søkte eg først og såg denne tråden. Faith No More har alltid vore det bandet som eg mest kunne tenke meg å sjå live av alle band i heile verda, men det har jo aldri gått an sidan dei splitta i 1998 før eg visste om bandet. Alt musikk som Mike Patton har vore med på å lage, er verdt å høyre for meg ;] http://www.vg.no/rampelys/festivalsommeren...hp?artid=547461 Endret 26. februar 2009 av 2rst1 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 En Mr. Bungle reunion hadde vel slått det meste, men Faith no More er vel the next best thing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå