Pedro16 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) hei. kan noen lage en logo for en fotballklubb til meg? kriteriene er bare at du bruker fargene fra det vedlagte bildet. motiv velger du selv. bildet: http://img26.imageshack.us/my.php?image=sn...90224215018.png kan gjerne bare bruket det bildet, også legget til bokstavene BC i gull. anyway, blir kjempeglad uansett hvis noen lager noe. blir evig takknemmelig hvis noen gidder. Endret 24. februar 2009 av Pedro16 Lenke til kommentar
Jonnvoll Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva med noe sånn som det her. Lenke til kommentar
Pedro16 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Hva med noe sånn som det her. HERLIG!! tusen tusen takk! digger den:) Lenke til kommentar
Jonnvoll Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bare hyggelig å hjelpe til. Lenke til kommentar
Jovan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg vil hjelpe til Men ser ikke bildet på linken du viste Lenke til kommentar
Pedro16 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg vil hjelpe til Men ser ikke bildet på linken du viste herlig:) det originale bildet som jonvoll gikk utifra var bare en helt plain logo. tenk deg den ferdige logoen uten alt som er gull, så har du utgangspunktet. har dessveree slettet den:( hvis du fortsatt har lyst kan du lage hva som helt utifra de lilla og sorte fargene. her har du også et bildet av drakten, hvis det hjelper. http://img6.imageshack.us/slideshow/player...6200769rye.smil Endret 4. mars 2009 av Pedro16 Lenke til kommentar
Pedro16 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 husk på at du lager det du vi. vil du tegne en hest fro eksempel så gjør du det:) klubben ble stiftet i 2003 hvis du vil ha med det. absolutt ikke noe musst. føler jeg ble utrolig ambisiøs nå men men, er den i nærheten av jonvoll standard blir jeg ekstatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå