HauksA Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei! Som tittelen sier er jeg ute etter å lære meg og sette opp en server. Serveren skal (hvis mulig) brukes til å legge ut private filer, slik at jeg kan hente dem ned andre plasser. Ser for meg at jeg leier et domene (eller bruker et som er gratis?) og kan gå inn på denne for å legge inn/hente ut filer. Hensikten med dette "prosjektet" er ikke å gjøre det lettere for meg å kunne hente ut filer andre plasser (det kan jeg faktisk fra før ), målet er å lære seg mer om servere Har søkt litt rundt, men alle guidene jeg har funnet krever mer kunnskap om området enn jeg har. Takk for alle tips og triks! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Et meget enkelt alternativ er å kjøpe seg MS Home server som er meget enkel å sette opp, samt at det er gode hjelpefiler der ute på nett for ting du måtte lure på. http://www.microsoft.com/windows/products/...er/default.mspx Endret 24. februar 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Takk for tipset! Ligger i download-baren nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå