toretang5 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Maskinen min har fungert slik at den går i dvalemodus etter en viss tid uten aktivitet fra bruker. Etter at jeg koblet til en ny ekstern drive, skjer dette ikke lenger. Jeg får den heller ikke "tvunget" ned i dvalemodus. Hvorfor har denne endringen inntrådt? Hvordan får jeg maskinen til igjen å gå inn i dvalemodus, selv om den eksterne driven er tilkoblet? XP operativsystem. Endret 24. februar 2009 av toretang5 Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er kanskje ikke så sannsynlig, men har du sjekket innstillingene? Høyreklikk på skrivebordet, velg Egenskaper, videre fanen Skjermebeskytter og nederst knappen Strøm. Her skal du få opp de forskjellig tidspunktene maskinen skal slå av skjerm, HD og også vente-/dvalemodus. I tillegg er det en fane som heter Dvalemodus. Sjekk her at det er krysset av for "Aktiver dvalemodus". Får du opp valget "Sette i dvalemodus når du velger avslutt? Dersom ikke, burde det ovenfor ha ordnet det. Dersom du får opp valget, men det ikke går i dvalemodus likevel, må jeg tenke litt... Hold oss oppdatert! Lykke til Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 "tillat denne enheten å bringe datamaskinen ut av ventemodus" er ikek tilfeldigvis huket av for disken/USB-kontrolleren i Enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå