Wisd0m Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Vurderer å flytte til Bodø neste studieår for å bli Siviløkonom. Noen som har gått denne linja og kan kommentere hva de synes om skolen? Vil gjerne også vite hvordan studiemiljøet er på HHB Endret 25. februar 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjenner ikke til så mye med studiemiljøet eller linjen. Men HHB har en av de bedre Siv.øk. utdanningene i landet, så det er sikkert ikke et dumt valg. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jeg sitter nå og avslutter Mastergraden min her oppe. Hovedinntrykket er veldig bra! De viktigste momenter for meg: veldig godt studiemiljø med ikke altfor store klasser, gode forelesere, lav terskel for å få veiledning(mange åpne kontordører), og en teknisk veldig god skolebygning. Andre ting er at det er greit å skaffe hybel, god tilgjengelighet på ekstrajobber og god øl på samfunnet. Endret 25. februar 2009 av gorber Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg sitter nå og avslutter Mastergraden min her oppe. Hovedinntrykket er veldig bra! De viktigste momenter for meg: veldig godt studiemiljø med ikke altfor store klasser, gode forelesere, lav terskel for å få veiledning(mange åpne kontordører), og en teknisk veldig god skolebygning. Andre ting er at det er greit å skaffe hybel, god tilgjengelighet på ekstrajobber og god øl på samfunnet. Det høres kjempebra ut. Akkurat det motsatte av slik jeg opplever den skolen jeg går på idag. Dårlig forelesere og dårlig teknisk bygg. Sliter faktisk med så dårlig luft på skolen at jeg blir nødt til å dra hjem nærmest hver dag pga. at jeg har vondt i hodet. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 En ting jeg kom til å tenke på. Hvordan er det med treningstilbud for studenter der? Pris? Lenke til kommentar
Namn Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) -reklame fjernet av moderator. Flere tilfeller vil føre til advarsel- Endret 28. februar 2009 av Super8 Lenke til kommentar
gorber Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er 3 treningssentre i området. Spenst ligger midt mellom skolen og byen, jeg betaler 299 per måned. Bra, moderne og bemannet av instruktører. Friskhuset ligger både i byen og i nærheten av skolen. Trening koster 320, og er et moderne og bemannet senter på linje med Spenst. Polargym er nyåpnet, ubemannet og billig uten at jeg husker prisen. Det er hhvertfall billigere enn de andre. Og ligger på skolen. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Polargym er nyåpnet, ubemannet og billig uten at jeg husker prisen. Det er hhvertfall billigere enn de andre. Og ligger på skolen. Fant på nettsidene deres at det koster 175kr/mnd. Det er jo grisebillig Lenke til kommentar
gorber Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, og alt utstyret dems er etter sigende helt nytt, men det vet ikke jeg. Har desverre avtale med et annet senter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå