Gå til innhold

HHB - Siviløkonom - Erfaringer?

Wisd0m

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter nå og avslutter Mastergraden min her oppe. Hovedinntrykket er veldig bra!

De viktigste momenter for meg: veldig godt studiemiljø med ikke altfor store klasser, gode forelesere, lav terskel for å få veiledning(mange åpne kontordører), og en teknisk veldig god skolebygning.

Andre ting er at det er greit å skaffe hybel, god tilgjengelighet på ekstrajobber og god øl på samfunnet.

Endret av gorber
Lenke til kommentar
Jeg sitter nå og avslutter Mastergraden min her oppe. Hovedinntrykket er veldig bra!

De viktigste momenter for meg: veldig godt studiemiljø med ikke altfor store klasser, gode forelesere, lav terskel for å få veiledning(mange åpne kontordører), og en teknisk veldig god skolebygning.

Andre ting er at det er greit å skaffe hybel, god tilgjengelighet på ekstrajobber og god øl på samfunnet.

Det høres kjempebra ut. Akkurat det motsatte av slik jeg opplever den skolen jeg går på idag. Dårlig forelesere og dårlig teknisk bygg. Sliter faktisk med så dårlig luft på skolen at jeg blir nødt til å dra hjem nærmest hver dag pga. at jeg har vondt i hodet.

Lenke til kommentar

Det er 3 treningssentre i området.

Spenst ligger midt mellom skolen og byen, jeg betaler 299 per måned. Bra, moderne og bemannet av instruktører.

Friskhuset ligger både i byen og i nærheten av skolen. Trening koster 320, og er et moderne og bemannet senter på linje med Spenst.

Polargym er nyåpnet, ubemannet og billig uten at jeg husker prisen. Det er hhvertfall billigere enn de andre. Og ligger på skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...