Gå til innhold

iPhone 3G. Oppdateringer?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en iPhone 3G. Det er jo en del ting som taler kjøpet i mot.. Som noe så enkelt som dårlig MMS støtte (Må jailB) og elendig Blåtann støtte.

For å bruke funkjoner som trenger A2DP støtte (Som å spille av musikk gjennom blåtann via Stereo i bilen eller hjemme) Eller som jeg ofte gjør igjennom stereo blåtann HS.

Så..

Hvor kan jeg finne opplysninger. Om feks forbedringer.. Kommende nye modeller av iPhone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apple er veldig gode på å holde tilbake informasjon om nye produkter fram til alt er klart og produktet ligger på produksjonsbåndet. Når det gjelder opplysninger om kommende modeller, er det som regel rykter man må belage seg på.

Jeg tviler sterkt på at iPhone kommer til å få forbedret bluetooth gjennom framtidige programvareoppdateringer. Det er faktisk et lovlig MMS-program på vei. Er vel Telio som holder på å utvikle, og de norske operatørene kommer til å bruke dette, såvidt jeg vet.

Du kan bruke BT-HS med iPhone 3G (men det er ikke så mye annet du kan bruke BT til ) :)

Lenke til kommentar
Apple er veldig gode på å holde tilbake informasjon om nye produkter fram til alt er klart og produktet ligger på produksjonsbåndet. Når det gjelder opplysninger om kommende modeller, er det som regel rykter man må belage seg på.

Jeg tviler sterkt på at iPhone kommer til å få forbedret bluetooth gjennom framtidige programvareoppdateringer. Det er faktisk et lovlig MMS-program på vei. Er vel Telio som holder på å utvikle, og de norske operatørene kommer til å bruke dette, såvidt jeg vet.

Du kan bruke BT-HS med iPhone 3G (men det er ikke så mye annet du kan bruke BT til ) :)

Var redd for det..

Har lest om A2DP i iPhone her:

http://a2dp.info/Front-Page/A2DP-Why-Disgr...-in-iPhone.html

Får bare håpe det blir en løsning snart :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...