Gå til innhold

Hvorfor? (Freelancer i nettverk)

Anbefalte innlegg

Hvorfor i all verden har de i freelancer gjort det slik at du MÅ ha en dedicated server om du skal joine nettverk-game? Det betyr jo at du ikke kan spille det sammen om du bare har to pc'er! Utrolig teit! Noen som vet noen løsninger for dette?

Og en ting til. Når du spiller på f.eks internett, så er det slik at character'en blir lagret på akkurat DEN serverens pc. Så om du da skal spille på en annen server på internett, må du starte på nytt, med en ny character!

Dårlig, mener jeg! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er da bare og starte opp 'FLServer', og så starte opp spillet for så å joine serveren? Krever ikke noe særlig mye. Merker ikke noe forskjell på min 2,53ghz 512mb ram og r9700pro. Ligger i 85fps uansett :)

Men det med multiplayer ID er noe drit. Husk å ta vare på ID'en din hvis du skal uninstalle spillet/formatere. Det glemte jeg....

Lenke til kommentar
joda, men så er det jo MicroSoft, ikkeno anna å vente da :lol:

jeg irriterer meg fordi jeg ikke har funnet en knapp for å hoppe over "cutscenes" enda..

Ja, ikke sant? Da utviklerne av Freelancer fikk Microsoft som distributør, kom det tjue menn i sorte dresser inn på kontorene deres, og ga dem beskjed om å ikke gjøre nettverkspillingen i Freelancer enkelt.

Alvorlig talt!

Lenke til kommentar

Utrolig dårlig system, synd at de skal ødelegge et ellers glimrende spill.

Hos meg kan vi ikke spille i nettverk, samme hvem som setter opp server, får bare beskjed etter en ca 10 min med spilling om at serveren er nede, og at vi har blitt disconnected, og den som satt opp server, får beskjed i windows om at programmet svarer ikke, fulgt opp av micrososft glimrende "error reporting" (som forøvrig virker like bra offline som online?)

Nå må de pinadø hive seg rundt med en patch! :evil::evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...