datamaskin Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Min ipod verken synkroniserer eller lader når jeg kobler den til pcen min. Det skjer ingenting når jeg kobler den til. Det som er litt rart er at den fungerer helt fint når jeg har prøvd andres maskiner. Dette tyder på at det er noe med maskinen min som er galt. Alle Usb portene virker, det samme gjør I-tunes... Lenke til kommentar
swahili Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har du prøvd å skifte mellom forskjellige usb porter med ipod kabelen? Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Har du prøvd å skifte mellom forskjellige usb porter med ipod kabelen? Ja Lenke til kommentar
swahili Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da tror jeg ikke jeg kan hjelpe mer. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Post i mp3-spiller delen av forumet, der er det flere som har samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå