marte05 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei! Har sett at noen selger rosa hyggepiece, men hvor finner jeg en litt billigere butikk som selger noe av det samme? Finnes det et navn på slikt som jeg kan søke på? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Litt off topic, men jeg må si at det var UTROLIG dyrt for et slikt plagg.. Endret 24. februar 2009 av Eriqo Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvis du googler litt ser det ikke ut som det er andre enn den butikken du hendviser til som har akkuratt "hyggepiece" men det finns jo helpysj da^-^ De er helt fantastiske^-^ Lenke til kommentar
akle Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Den fikk meg til og tenke på Lippi Selk Sleeping Bag Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Litt off topic, men jeg må si at det var UTROLIG dyrt for et slikt plagg.. Derfor jeg ville ha et billigere alternativ Endret 25. februar 2009 av marte05 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Den fikk meg til og tenke på Lippi Selk Sleeping Bag Å herregud! Genialt til festivaler! Lenke til kommentar
SkiM Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hyggepiece kan kjøpes hos LAGG - living easy (http://www.lagg.no / http://nettbutikk.lagg.no) Endret 15. april 2009 av SkiM Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du får kjøpt det på Sandvika Storsenter! Husker ikke hva butikken heter, men er i den nye delen. Til høyre for hovedinngangen! Lenke til kommentar
kjetilbjt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 slakkline.no Eller på en butikk på Geilo! =) Drit fet plagg! =D Har bestillt og får de idag! =D Lenke til kommentar
Cocol Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 på Sporten heller? i den delen de selge alt fra skihjelmer til klær i xxxl+ Btw vis du bor på Geilo og går på ungdomskolen der vet du sikkert om en lav i 9'ende. That's me! eller en av de 2 da... jeg er ikke den laveste i klassa heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå