Yogurt Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Ja..jeg fann ingen betre plasser (håper dette ikkje er spam?)men hele hl kræset no i dag,so ej tenkte at ein reinstalering ville ha hjulpet.Eg har cs,og alle det andre modene men ikkje hl! berre update (1110) og eg har søket på google men fann ingen ting eg kan bruke..so eg håper på at noken her har ein link der eg kan laste ned hl? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Det er ulovlig med warez Les retningslinjene/nettiketten! Hvis jeg skjønte riktig hva du mente :oops: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 HL er ingen mod, men spillet bak moddene. Det er ikkje mulig å laste det ned noken plass lovlig. Skal du ha spillet, så kjøp det! Vist du ikkje har spillt det i større grad fra før er det absolutt å anbefale Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ja du kan finne spillet for så lite som 50kroner noen sted. HL er et must hvis du vil overleve en samtale på nettet. Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ingen vil risikere å gi deg en link av frykt for å bli stengt ute.. Lese rettnigslinjene før du poster og poste spørsmålet ditt en helt annen plass ville kanskje være en god idè.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Er kanskje litt flaut å skrive at du har søkt på Google og IKKE funnet HalfLife, eller ... Men jeg tror du skal slite litt for å finne spillet til over 100-lappen i en butikk. Lenke til kommentar
Yogurt Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 1.Spillet koster 400 kr og er nesten umulig å få tak i? 2. Ja jeg har egen cd-key (har kjøpt det med ein kompis) Jeg har cs og alle dem andre modene men jeg må ha halfe-life får å spele cs.. Derfor lurte jeg på om det fanest ein link som du kunne laste ned hl? Det er vel ikkje ulovelig vel? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 1.Spillet koster 400 kr og er nesten umulig å få tak i? tilogmed på spaceworld, kongen av overprisede butikker, får du ikke halflife til 400,- her har du en direkte link til halflife til 119,- (pluss 25,- eller deromkring i frakt). ungdommen nu til dags, altså.. late sokker hele gjengen. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Derfor lurte jeg på om det fanest ein link som du kunne laste ned hl?Det er vel ikkje ulovelig vel? Mer ulovlig kan du ikke få det på internett. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Til den som startet tråden: Gjør litt bedre research neste gang. Les også gjennom retningslinjene en gang til før du poster noe mer. Tråden stenges for brudd på retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg