Tomprofil Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny mobil, da jeg rett og slett er lei min LG KU990 som begynner å bli litt sliten. Jeg ønsker egentlig det beste av det beste, men ettersom økonomien styrer for tiden, så skulle jeg gjerne hatt tips til gode mobiler. Kriterier: Stor skjerm Stort minne Bra kamera (min. 3 mpx) Godt batteri Bluetooth Er et fint pluss om den ser fin ut, og ikke er altfor stor og tung, og om det finnes noen smart-telefoner i min prisklasse, så rop ut, da jeg gjerne vil ha e-post og wifi om mulig. Har lagt min elsk på Samsung LG og Motorola (men det er vel utelukket nå kanskje:p), men andre utelukker ikke at jeg går over til andre merker. Mobilen bør ligge i prisområdet 1-600kr med djuice nonstop. Endret 24. februar 2009 av Zolex- Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvis du har hatt Djuice i over et år, bryt avtalen med de og så lager du avtale med de igjen, da kan du jo få en bra mobil til 1 kr. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hva med Sasung 7600 ? Det er den Beat DJ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det var andrevalget mitt hvis jeg skulle bestilt telefon, men jeg gikk for KU990 Bestilte den i går. samsung 7600 er en lekker telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå