tingo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er det noen som har prøvd Asus sin VW225N skjerm? Jeg har ikke funnet noen tester på nettet. Er dette en bra skjerm? Er forskjellen på VW225N og VW225NL at sistnevnte har justerbar høyde på fot og at skjermen kan dreies til siden? Lenke til kommentar
DanIK Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er det noen som har prøvd Asus sin VW225N skjerm?Jeg har ikke funnet noen tester på nettet. Er dette en bra skjerm? Er forskjellen på VW225N og VW225NL at sistnevnte har justerbar høyde på fot og at skjermen kan dreies til siden? Jeg funderte på det samme.. sjekk Asus sin nettside, på 'sammenligne produkter'. Min konklusjon er at forskjellen er nettopp høydejusteringen, og 200 gram vekt-forskjell. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Annonserte ikkje ps.no eit bra tilbud på denne skjermen i går? Er dette ein skjerm til å satse på? Lenke til kommentar
Wolfie Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Fant en side på forumet til ASUS om lignende monitorer. Her er link Der har de kjøpt andre LCD modeller ifra Asus og mange av dem har hatt døde piksler. Og det skulle vist være umulig å få byttet monitorer med døde pixler. Legger ved en link om policy'en til Asus ang døde piksler Link Jeg så at den ene var til australia så legger ved en til. Link Quoter også noe de skrev: Since LCD panel is made up of millions of micro electronic pixels, if one pixel no longer lit, it will become bright or dark spot. By ISO 13406-2 standards, ASUS conforms to the acceptance spot level which lie between 3 to 5 defective bright/dark pixels. In order to deliver ultimate vision experience to ASUS customer, if your panel is less than or equal to the above number of spots, then, it is considered as an acceptable LCD monitor. Please refer Bright/Dark Spot Acceptance Chart below.In addition, the Premium Range of ASUS LCDs offer a unique 1 YEAR Zero Bright Pixel Defect (ZBD) policy. Please refer ZBD chart below. Awesome! Endret 25. februar 2009 av Wolfie Lenke til kommentar
Tiva Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) jeg har asus VW225N men har ikke fått prøvd den enda skal teste i kveld "redigert: sorry fikk ikke testet her om dagen pga har ikke fått skjermkort til pc enda men i kveld skal jeg teste pga skal hente skjermkortet litt senere i dag" Endret 27. mars 2009 av Tiva Lenke til kommentar
Tx2 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det finnes en oversikt og sammenligningsmuligheter hos Reviewed.com http://www.reviewed.com/product/Asus/VW225N/external.htm Det eneste nyttige jeg får ut av den er imidlertid at skjermen ikke tilbyr HDMI, og at maks oppløsning er 1680x1050. Vel, da kan jeg like gjerne fortsette med min gammeldagse Philips CRT-skjerm en stund til. Hvem sier at utviklingen i databransjen går fort?? Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har denne skjermen. Er det mer optimalt å bruke HDMI->DVI kabel enn å bruke VGA? Har flimmer med VGA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå