bmw318 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) om dere skal handle gjennom en nettbutikk, hvordan vil dere helst kunne gjøre betalingen for varene du skal kjøpe? er i gang med å etablere nettbutikk, og lurer på om det holder med paypal helt i starten eller om dere vil forskuddsbetale eller bruke visa/mastercard? venter spent på svar!!! Endret 24. februar 2009 av svarstad Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ville foretrukket visa ja. Har du vurdert å ha med oppkrav? Mange som er skeptiske med å betale med kort på nett, men skjønner hvis du er redd for uavhentete pakker. Kan vi får link til butikken når den er ferdig? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Betaling med Visa og Mastercard er det man forventer at alle nettbutikker tilbyr i dag. Det er sikkert for begge parter. PayPal er også ok, for de fleste har vel koblet dette til sitt Visa eller Mastercard. Men også de under 18 år, som ikke har kredittkort, kan bruke PayPal. Så om nettbutikken din også henvender seg til kjøpere under 18, ville jeg tilbudt også PayPal om jeg var deg. Sjekk ellers den nye tjenesten for nettbutikker fra Posten/Bring: http://fraktguide.bring.no, som jeg fant her om dagen. Her får du gratis kobling mot fraktpriser og leveringstider. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Helt klart visa. mye enklere Paypal er greit på mindre nettsider fra utland. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Men også de under 18 år, som ikke har kredittkort, kan bruke PayPal. Så om nettbutikken din også henvender seg til kjøpere under 18, ville jeg tilbudt også PayPal om jeg var deg. Mulig jeg er dum nå, men kan man bruke paypal hvis man er uten 18? Noen som vil fortelle hvordan? Endret 24. mars 2009 av Olafr Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Joda, man kan overføre penger fra bankkontoen. Ellers så er det bare å få seg et visa-kort som man linker opp... Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Visa, uten tvil. Så slipper man en tredjepart som PayPal som tar avgifter osv. (om jeg ikke tar feil så tar ikke banken det, iallefall ikke like mye). Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Bare nysgjerrig... Hva er det denne nettbutikken din selger? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Visa, uten tvil. Så slipper man en tredjepart som PayPal som tar avgifter osv. (om jeg ikke tar feil så tar ikke banken det, iallefall ikke like mye). Hvis man linker opp et visa-kort til paypalen tar de jo ikke gebyr! Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 visa/postoppkrav er de 2 alternativene jeg holder meg til. fyr av en link til nettsiden din, når den er klar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå