chirsso Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei Jeg har fått e-poster fra en person jeg ikke stoler på. Det følger med vedlegg med e-posten. I tillegg til pdf. filene er det andre filer Disse heter att0007.htm og lignende og er små filer. hva er dette? Må innrømme at jeg åpnet en og kom til en tom nettside. Hverken spyboot eller norman sier det er skadelig. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Vil tro det er vedleggsfilene som kan sees som nettside. Uansett, vedlegg fra folk du ikke stoler på, sletter du. Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Vil tro det er vedleggsfilene som kan sees som nettside.Uansett, vedlegg fra folk du ikke stoler på, sletter du. Det stemmer ikke med antall filer i forhold til linker til nettsider. Endret 24. februar 2009 av chirsso Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Du kan prøve og laste opp filen(e) til http://www.virustotal.com/ også ser du hva resultatet blir. Dette er en side som sjekker den opplastede filen for virus med minst 5 kjente antivirusprogramer (avg, avira, avast etc.) også får du en rapport om noen av antivirusprogrammene fant noe. Endret 25. februar 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå