Cazzo Grande Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Man kan nemlig stoppe for sent, pga det er jo så digg at man ikke vil stoppe sant, så fortsetter man LITT til, men det lille ekstra fyrte deg inn i oppskytningsfasen, og så var det gjort. Om du da skulle stoppe for å gjøre det du skulle gjort 15 sekunder tidligere, har du bare ødelagt hele orgasmen, og du fikk verken en så god orgasme du kunne fått, ei heller kan du starte opp igjen med det samme.Jepp, det er utrolig kjedelig. En plastikkfitte er ypperlig til å få stor sprut. Man kan holde på ganske lenge og når man kommer er det ekstra digg. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 lite spørsmål finnes den noe som gjør at man kan få mer sprut ? For mer kraft i sprutet burde du kjæle spesielt med frenulum (undersiden av pikken, der hodet og skaftet møtes) før/mens du kommer. Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jo mindre, jo bedre Du har de som spruter i det uendelige (jeg har sett det på porrfilm, tenk!), og det må være fælt, for kjerringa !! Har det slik ca hver gang at når jeg får orgasme å spruter, da kommer det ekstremt mye. Spes hvis dama har ertet meg leeenge og nesten gitt meg orgasme i et par timer. Får kjempelaaang orgasme da og spruter helt vilt mye, ca et halvt glass tror jeg. Av og til syns dama det blir mye kliss,s pes når hun suger meg til orgasme. Vet lissom ikke hvordan jeg skal prute mindre heller... Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Når jeg ikke har runka på ca. en uke (og jeg runker hver dag til vanlig), blir det en skikkelig sprut. Man kan også runke til man nesten kommer og så holde igjen og gjenta det mange ganger. Da spruter det også. Dette fungerer faktisk. Om man stopper før orgasmen og dermed også spruten inntreffer, så starter opp igjen, gjentar dette et par ganger, da får man en kraftigere sprut. Men, det er en gigantisk risiko med dette.. Man kan nemlig stoppe for sent, pga det er jo så digg at man ikke vil stoppe sant, så fortsetter man LITT til, men det lille ekstra fyrte deg inn i oppskytningsfasen, og så var det gjort. Om du da skulle stoppe for å gjøre det du skulle gjort 15 sekunder tidligere, har du bare ødelagt hele orgasmen, og du fikk verken en så god orgasme du kunne fått, ei heller kan du starte opp igjen med det samme. Ellers får man altså "større" sprut om det er lenge siden man har fått utløsning sist, dette er da logisk ettersom lagrene fulles opp osv, noe som kan bevises med nattlig sædavgang om man venter alt for alt for lenge. I tillegg vil det jo naturligvis være tommere enn det var om man tar en runk og så tar en til 1 time senere. Dette må dere bare gjøre masse av, det vil gi dere helt sinnsykt ville orgasmer. Jeg gjør dette hver gang jeg har sex eller runker selv, jeg holder igjen rett før orgasme, ofte hele dagen og kvelden , hvis jeg har tid. Jeg stopper akkurat idet orgasmen skal starte lissom og klemmer hardt inn i mellomkjøttet like ved anus, dette stopper spruten og orgasmen. Når jeg har holdt på ca en time, stoppet kanskje 50 ganger rett før orgasme. Da kan jeg fortsette å klemme hardt og fortsette til orgasmen raser gjennom kroppen uten at spruten kommer, jeg kan bare fortsette for det går bare et par minutter til en ny orgasme er på vei. Dette er bare helt sykt digg, får orgasmer jeg aldri trodde var mulig, tror nærmes det må være en form for tanteriske orgasmer, for hele kroppen oppleves som en eneste stooor orgasme. En gang holdt jeg på i 26 timer i strekk, fikk flere 100 orgasmer uten å sprute, var helt gal og vill og når jeg til slutt lot spruten komme, sprutet jeg som en gal, fikk kramper og holdt på å besvime. Det er det diggeste jeg har opplevd. Naboen gliste lurt dagen etter, var ikke helt lydløs lissom. HeHe. Bare fortsett å gjøre dette, anbefales Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 26 timer har jeg litt vanskelig for å tro på. Nå er ikke jeg gutt, men hvem sitter i over et døgn i strekk og onanerer? Uten å spise/sove feks. Og jeg hadde aldri holdt ut så lenge. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 lite spørsmål finnes den noe som gjør at man kan få mer sprut ? Holde seg lenge? Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 26 timer har jeg litt vanskelig for å tro på. Nå er ikke jeg gutt, men hvem sitter i over et døgn i strekk og onanerer? Uten å spise/sove feks. Og jeg hadde aldri holdt ut så lenge. Det er helt sant, holdt ut i 26 timer, gjordet det for at jeg var så sykt kåt å gira på orgasmer hele tida, mulig jeg er nymoman gutt? Blir så sykt kåt å kan nesten holde på i det uendelige, når jeg først er skikkelig gira på orgasmer å sex:) Selfølgelig så drakk jeg vann og litt søtt å spise, men runket å var kåt da også Runket ikke som en gal hele tida, runket hardere hver gang den tørre orgasmen kom, var så sykt digg da, men ellers koste jeg meg å holdt meg helt på kanten av orgasme en stund før jeg lot det eksplodere igjen. Holdt på slik i 26 timer. Men må immrømme jeg sov over et døgn etterpå da! Hehe Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 26 timer har jeg litt vanskelig for å tro på. Nå er ikke jeg gutt, men hvem sitter i over et døgn i strekk og onanerer? Uten å spise/sove feks. Og jeg hadde aldri holdt ut så lenge. Det er helt sant, holdt ut i 26 timer, gjordet det for at jeg var så sykt kåt å gira på orgasmer hele tida, mulig jeg er nymoman gutt? Blir så sykt kåt å kan nesten holde på i det uendelige, når jeg først er skikkelig gira på orgasmer å sex:) Selfølgelig så drakk jeg vann og litt søtt å spise, men runket å var kåt da også Runket ikke som en gal hele tida, runket hardere hver gang den tørre orgasmen kom, var så sykt digg da, men ellers koste jeg meg å holdt meg helt på kanten av orgasme en stund før jeg lot det eksplodere igjen. Holdt på slik i 26 timer. Men må immrømme jeg sov over et døgn etterpå da! Hehe Det er det jeg må gjøre altså... Da ville nok psykologen min blitt fornøyd han sier alltid at jeg må runke mer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Man kan nemlig stoppe for sent, pga det er jo så digg at man ikke vil stoppe sant, så fortsetter man LITT til, men det lille ekstra fyrte deg inn i oppskytningsfasen, og så var det gjort. Om du da skulle stoppe for å gjøre det du skulle gjort 15 sekunder tidligere, har du bare ødelagt hele orgasmen, og du fikk verken en så god orgasme du kunne fått, ei heller kan du starte opp igjen med det samme. Finnes faen meg ikke noe værre enn dette. Skikkelig nedtur. Men 26 timer da! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 26 timer har jeg litt vanskelig for å tro på. Nå er ikke jeg gutt, men hvem sitter i over et døgn i strekk og onanerer? Uten å spise/sove feks. Og jeg hadde aldri holdt ut så lenge. Det er helt sant, holdt ut i 26 timer, gjordet det for at jeg var så sykt kåt å gira på orgasmer hele tida, mulig jeg er nymoman gutt? Blir så sykt kåt å kan nesten holde på i det uendelige, når jeg først er skikkelig gira på orgasmer å sex:) Selfølgelig så drakk jeg vann og litt søtt å spise, men runket å var kåt da også Runket ikke som en gal hele tida, runket hardere hver gang den tørre orgasmen kom, var så sykt digg da, men ellers koste jeg meg å holdt meg helt på kanten av orgasme en stund før jeg lot det eksplodere igjen. Holdt på slik i 26 timer. Men må immrømme jeg sov over et døgn etterpå da! Hehe Særlig Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 26 timer har jeg litt vanskelig for å tro på. Nå er ikke jeg gutt, men hvem sitter i over et døgn i strekk og onanerer? Uten å spise/sove feks. Og jeg hadde aldri holdt ut så lenge. Det er helt sant, holdt ut i 26 timer, gjordet det for at jeg var så sykt kåt å gira på orgasmer hele tida, mulig jeg er nymoman gutt? Blir så sykt kåt å kan nesten holde på i det uendelige, når jeg først er skikkelig gira på orgasmer å sex:) Selfølgelig så drakk jeg vann og litt søtt å spise, men runket å var kåt da også Runket ikke som en gal hele tida, runket hardere hver gang den tørre orgasmen kom, var så sykt digg da, men ellers koste jeg meg å holdt meg helt på kanten av orgasme en stund før jeg lot det eksplodere igjen. Holdt på slik i 26 timer. Men må immrømme jeg sov over et døgn etterpå da! Hehe Hehe... Amfetamin kan være slitsom for lillekaren Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen andre som har det slik som meg, holde på lenge, holde igjen orgasmen igjen og igjen, for så å få orgasme, men holde igjen spruten. Når jeg gjør dette lenge og tilslutt lar spruten stå til. Ja da kommer det som en fontene, store mengder sæd, som sprutes ut med voldsom kraft. Får også mye sterkere orgasmer da jeg gjør dette:) Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Man kan nemlig stoppe for sent, pga det er jo så digg at man ikke vil stoppe sant, så fortsetter man LITT til, men det lille ekstra fyrte deg inn i oppskytningsfasen, og så var det gjort. Om du da skulle stoppe for å gjøre det du skulle gjort 15 sekunder tidligere, har du bare ødelagt hele orgasmen, og du fikk verken en så god orgasme du kunne fått, ei heller kan du starte opp igjen med det samme. Finnes faen meg ikke noe værre enn dette. Skikkelig nedtur. Men 26 timer da! For at jeg skal holde ut så lenge er selfølgelig at jeg er ekstremt kåt, lenge siden sist osv. Og så må jeg ikke få orgasme med sprut. Jeg må stoppe mange ganger rett før jeg kommer, gjør jeg ikke det, orker jeg ikke så lenge. Har lært meg å få orgasme uten utløsning, (tørr orgasme), da blir jeg ikke sapp etter orgasme, da kan jeg fortsette å komme igjen å igjen. Har selfølgelig småpauser innimellom da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Skjer ikke at du greier 26 timer uansett. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Virker ganske brutalt for junior også, må jo se ut som roadkill etterpå Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Virker ganske brutalt for junior også, må jo se ut som roadkill etterpå Ja, det er sant, junior er sår og ser nærmest ut som en roadkill etter en slik runde. Kan ikke ta på den på etpar dager etterpå! hehe. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen andre som har det slik som meg, holde på lenge, holde igjen orgasmen igjen og igjen, for så å få orgasme, men holde igjen spruten. Når jeg gjør dette lenge og tilslutt lar spruten stå til. Ja da kommer det som en fontene, store mengder sæd, som sprutes ut med voldsom kraft. Får også mye sterkere orgasmer da jeg gjør dette:) Samme her. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Man kan få kjøpt cum-a-lot tabletter. Lenke til kommentar
Gjest Guest_ope_* Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Skulle ønske jeg hadde litt svakere sprut og litt mindre som kom ut. Kan sikkert sprute over 1m når jeg er ordentlig tennt, og det er ganske store menger som sprutes ut. Noen tips for å redusere spruten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg