Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner - hjelp!


Anbefalte innlegg

Føler meg så utrolig alene. Har ikke mange gode venniner.. stort sett går dagene mine i å sitte hjemme etter skolen og sture, trene eller.. se på film, ja, og lekser da seff. Men det er så mange gjenger med jenter på skolen min og jeg er ikke i noen av dem. Som regel består gjengene av jenter som missliker hverandre egentlig.. men må man spille falsk for å få venner? Det gidder veffal ikke jeg. Jeg har en kjærste som jeg er mye sammen med.. men det er liksom ikke nok. Jeg trenger virkelig en bestevenninde, eller en jeg kan betro meg til og faktisk LIKE å henge med! Jeg har prøvd å ta kontakt med noen av de gamle vennene mine men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si eller.. hvordan jeg skal oppføre meg sammen med de fordi det er så lenge siden jeg har hengt sammen me dem. Det er så utrolig vanskelig å få venner i Norge.. helt sykt. Jeg går hver dag å gruer meg til skolen, for der er jeg ca. alltid alene. Jeg går videregående i 2.klasse.

Endret av bethh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...