Bebeluv Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tok frem Crackdown i dag igjen, etter å ha kjøpt en 120GB HDD så tenkte jeg å innstallere spillet for å slippe alt støyet. Men så står det at spillet ikke kan innstalleres? Er det noen spill som ikke kan innstalleres? Hva er grunnen? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Å? Går det ann å innstallere spill nå? Funker det på backup spill også? Endret 24. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du kan innstallere spill, men du må fortsatt ha plata i. Backup/piratkopier virker ikke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Var ikke det som var spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tror Crackdown var ett av få spill man ikke kunne installere Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Takk for svar Det spillet jeg spiller mest kan ikke bli innstallert. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ca 2 av 200 spill kan ikke innstalleres husker ikke det andre.. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 I tillegg til at ikke alle kan installeres så er det ikke mange av de eldre spillene som drar noe nytte av det annet enn at disken slutter å snurre. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Det er kun det jeg bryr meg om ved å innstallere et spill. Slippe støyen. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er kun det jeg bryr meg om ved å innstallere et spill. Slippe støyen. Helt enig. Personlig fikk jeg en sjokkopplevelse første gangen jeg skulle spille på min nyinnkjøpte 360. Det bråkte så jevlig at jeg trodde det var noe feil, helt til jeg fikk bekreftet av andre 360 eiere som var innom at støyen var normal. Heldigvis så kan man installere de fleste spill, og spill som ikke kan innstaleres er til å unngå :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvis du spiller Crackdown online så legg meg til =) GT: ii millenium ii Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Har ikke spilt online enda, men kan legge deg til etterpå Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Heldigvis så kan man installere de fleste spill, og spill som ikke kan innstaleres er til å unngå :-) Du har nok ikke prøvd Crackdown? En av de beste 360-exclusives som er Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Heldigvis så kan man installere de fleste spill, og spill som ikke kan innstaleres er til å unngå :-) Du har nok ikke prøvd Crackdown? En av de beste 360-exclusives som er Jeg hadde tenkt å skaffe Crackdown, men kvier meg siden man ikke kan innstalere til disk. Skaffet 360 mest for å kunne spille Fable, Lost Odyssey, Mass effect og andre exclusive rpg´s. Dårlig utvalg av denne type spill på PS3 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå