HappyHerb Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fallout for øyeblikket. Når jeg er ferdig med det skal jeg gå løs på Bioshock og Killzone 2 når jeg etterhvert får det i posten. Lenke til kommentar
Sith Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Word. Spiller det av og til enda selv. Et ufattelig bra online spill som ingen slår! Indeed! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Går veldig mye i Fallout 3, GTA IV, PES09 og COD WAW! Spiller mye CoD Online, så dersom det er noen som vil game litt der, er det bare å legge meg til: aerolol86! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fortiden mest Far Cry 2 på Xbox, Saints row 1 på xbox, COD4 på PS3 og FIFA09 på PS3. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Akkurat nå så går det i Burnout Paradise, fantastisk spill Ellers har jeg LBP, Skate 2, Ratchet and Clank: ToD, Lego Star Wars og Battlefield Bad Company å starte på; jeg har litt å gjøre med andre ord Lenke til kommentar
AlexMagiii Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Quakelive faktisk... Null stress med installasjoner elns, man bare laster en plugin og kan spille det hvor som helst! Nostalgien tar overhånd Dessuten venter jeg spent på Diablo III, da blir det noen sene kvelder vil jeg tro! Mange som mener det blir for masse farger og litt for "snilt", men vi får vente og se! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg liker variasjon, men det går mye i Wipeout HD for tiden, trophy-gathering Ellers så spiller jeg også mye GTA IV, og en del LBP. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Warhawk og Tomb Raider: Underworld er vell det jeg spiller mest på min kjære PS3 nå. Men må nesten nevne Red Faction Demo'en også Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Etter at jeg har fått parabol har spillingen gått kraftig ned, når jeg først spiller går det for det meste i race driver grid. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Akkurat nå: Gta 4. Ellers går det i cod 5, LBP og grid Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Går i Uncharted om dagen, da jeg ikke har hatt annledning til å spille det tidligere. Holder på å klare platinum. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har vært lite spilling i det siste. Går vel egentlig å venter på neste storspill, men det passer bra for snart er det eksamenstid uannsett. De gangene jeg spiller for tiden går det i Xi på Home, Killzone 2 online og noen klikkerunder på GTA IV av og til. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Foruten HL2 episodene er det lenge siden jeg spilte noen nye spill. Det går helst i WC3:TFT, CS:S eller WoW. Men det er lite spilling om dagen, for mye jobbing og annet som tar tid. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har spilt mye FIFA i det siste, men er fristende å runde MGS4 en gang til. MGS4 er uten tvil det beste spillet jeg noen gang har spilt og er det beste som er utgitt på PS3. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 For tiden går det mest i FIFA09. Har nettopp kjøpt meg Socom: Confrontation som jeg såvidt har begynt å lære meg. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Akkurat nå går det stort sett i Valkyria Chronicles. Fy så jeg digger det spillet. Er på Chapter 18 nå, og har klart meg uten å ta en eneste Skirmish. Fikk Socom og Dead Space i posten i dag. Gleder meg til å prøve Socom. Realistisk warfare ftw. Dead Space har jeg runda på PC, men skal bli gøy på surround og storskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå