Gå til innhold

Hva er på topp hos deg i øyeblikket? Som du Gamer nå!

curtiis

Anbefalte innlegg

Da Play spytta ut en del billige spill så måtte jeg handle litt.

For tiden Racedriver Grid, Gta4, Midnight Club Los Angeles og Fallout3 som det veksles på.

Grid er bra men liker ikke enkelte baner da oversikten og dybden forsvinner, muligens siden jeg liker å sitte inni bilen.

Gta4, er bra bare jeg som likte forje utgaven bedre men skall igjennom det.

Midnight Club Los Angeles, er jeg så vidt fått starta med. Litt teit kontroll da jeg starta det, men konfigurerte den opp tel å ligne Grid så vart det litt enklere. Er jo stilig spill, trenger mere tid i det for å like eller misslike det.

Fallout3, er bare sjarmør etappen igjenn. Går over heile wastland med kart for å oppdage siste rest.

Ellers har jeg LBP men ikke spilla det så mye ennå, men er ganske morrsomt.

Anbefale nu Fallout3 om du like den sjangeren, men ville vel gått for xbox eller pc før å fått utvidelsen. Litt surt å finne det ute etterpå, men men det var uaktuellt uannsett da ingen xbox eller gamer pc er i huset.

Noen flere bra spill som burde skaffes? Killzone2 er høyt på listen over spill som jeg skal ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ff8 akkurat nå,har ikke runda enna,prøvde når jeg var mindre,men mista intressen pga jeg skjønte ikke så mye av Junction systemet,det går greit nå.jeg har runda ff8 så tenkte jeg å skaffe meg ff X-2,siden jeg har runda ffx og jeg må jo spille videre siden Yuna og rikku og noen andre er med der.ellers så skal jeg teste god of war 1 og 2 før gow3 kommer ut.

Lenke til kommentar

Gått til innkjøp av en rekke spill i det siste. Veksler mellom Resistance 2, Killzone 2, Saints Row 2 og Little Big Planet.. og et par PSN-spill.. En kompis av meg tvang meg til å kjøpe Condemned 2, fy faen det er creepy.. Tør så vidt spille det :S

EDIT: En del toere..

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Utrolig nok så blir det mye GTA4 på meg for tiden. Var veldig skuffet over det når det kom ut, følte ikke akkurat at det var next-gen gaming. Men det er utrolig kult å finne den trimmete japse bilen, bak garasjen, og kjøre til flyplassen og race og skyte. Elsker den bilen.

Ellers så har det blitt endel Mercenaries 2 på meg, hadde bare spillet hatt bedre grafikk.....

Noen som har anbefalinger på andre ting?

Hva er det spillet du har spilt mest siden du fikk PS3, sammenlagt?

For min del er det Burnout eller Battlefield. Utrolig kule spill begge to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...