curtiis Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da Play spytta ut en del billige spill så måtte jeg handle litt. For tiden Racedriver Grid, Gta4, Midnight Club Los Angeles og Fallout3 som det veksles på. Grid er bra men liker ikke enkelte baner da oversikten og dybden forsvinner, muligens siden jeg liker å sitte inni bilen. Gta4, er bra bare jeg som likte forje utgaven bedre men skall igjennom det. Midnight Club Los Angeles, er jeg så vidt fått starta med. Litt teit kontroll da jeg starta det, men konfigurerte den opp tel å ligne Grid så vart det litt enklere. Er jo stilig spill, trenger mere tid i det for å like eller misslike det. Fallout3, er bare sjarmør etappen igjenn. Går over heile wastland med kart for å oppdage siste rest. Ellers har jeg LBP men ikke spilla det så mye ennå, men er ganske morrsomt. Anbefale nu Fallout3 om du like den sjangeren, men ville vel gått for xbox eller pc før å fått utvidelsen. Litt surt å finne det ute etterpå, men men det var uaktuellt uannsett da ingen xbox eller gamer pc er i huset. Noen flere bra spill som burde skaffes? Killzone2 er høyt på listen over spill som jeg skal ha. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjøpte meg nettopp Street Fighter IV. Gud bedre så bra det er. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Kjøpte meg nettopp Street Fighter IV. Gud bedre så bra det er. Må vel spille det å snart, en kompis va vist heilt gira på det så da får man testet det skikkelig Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 ff8 akkurat nå,har ikke runda enna,prøvde når jeg var mindre,men mista intressen pga jeg skjønte ikke så mye av Junction systemet,det går greit nå.jeg har runda ff8 så tenkte jeg å skaffe meg ff X-2,siden jeg har runda ffx og jeg må jo spille videre siden Yuna og rikku og noen andre er med der.ellers så skal jeg teste god of war 1 og 2 før gow3 kommer ut. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Killzone 2, ingen ved siden, og absolutt ingen over! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Gått til innkjøp av en rekke spill i det siste. Veksler mellom Resistance 2, Killzone 2, Saints Row 2 og Little Big Planet.. og et par PSN-spill.. En kompis av meg tvang meg til å kjøpe Condemned 2, fy faen det er creepy.. Tør så vidt spille det :S EDIT: En del toere.. Endret 2. mars 2009 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) K I L L Z O N E 2 Endret 2. mars 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Går vel egentlig mest i Far Cry 2 nå, men begynner å bli litt lei. På tide med et nytt spill snart Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det jeg spiller nå er Burnout Paradise Ultimate Box og The Hunter (www.thehunter.com - gratis, men trenger invite code. Tar noen uker før man får den). Lenke til kommentar
Sith Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 CoD MW FTW. Blir aldri lei det spillet, gleder meg som en liten unge til CoD MW2 kommer. ^^, Lenke til kommentar
The1 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Spiller for tiden Killzone 2 og Street Fighter 4. Lenke til kommentar
Vertigo500 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Utrolig nok så blir det mye GTA4 på meg for tiden. Var veldig skuffet over det når det kom ut, følte ikke akkurat at det var next-gen gaming. Men det er utrolig kult å finne den trimmete japse bilen, bak garasjen, og kjøre til flyplassen og race og skyte. Elsker den bilen. Ellers så har det blitt endel Mercenaries 2 på meg, hadde bare spillet hatt bedre grafikk..... Noen som har anbefalinger på andre ting? Hva er det spillet du har spilt mest siden du fikk PS3, sammenlagt? For min del er det Burnout eller Battlefield. Utrolig kule spill begge to. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvor er den "trimmede japsebilen bak garasjen"? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 CoD MW FTW.Blir aldri lei det spillet, gleder meg som en liten unge til CoD MW2 kommer. ^^, Word. Spiller det av og til enda selv. Et ufattelig bra online spill som ingen slår! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hehe, Fifa 09... Blir aldri lei det Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Street fighter IV og LBP Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 EVE online Midnight Club Los Angeles GTA IV - The lost and damned Gears of war 2 I synkende rekkefølge. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 LBP og Warhawk... Alt jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå