tomeny Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Da var helgen over og lommeboka ser alt tynner ut... Er løpet kjørt eller er det mulig å få det reparert? Endret 3. mars 2009 av tomeny Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kondolerer... Høres dyrt ut. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Høres dyrt ut ja. En "quick'n dirty" fix kan nok være å ta en stram tape-bit rundt objektivet der det er skadet. Francis Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Vil ha helt objektiv igjen Endret 3. mars 2009 av tomeny Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Snakk med Serviceproffen (Canons eget verksted). De sitter med nødvendig kunnskap og erfaring til å svare mer nøyaktig på dette enn en hvilken som helst forumbruker www.serviceproffen.no Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Snakk med Serviceproffen (Canons eget verksted). De sitter med nødvendig kunnskap og erfaring til å svare mer nøyaktig på dette enn en hvilken som helst forumbruker www.serviceproffen.no Har kontaktet dem pr mail, men ikke mottatt svar enda. Det jeg håpet på var vel en synsing fra dere i positiv retning...et lite håp i det fjerne. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Går nok bra skal du se. Vi krysser fingrene Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har kontaktet dem pr mail, men ikke mottatt svar enda. Det jeg håpet på var vel en synsing fra dere i positiv retning...et lite håp i det fjerne. Ring de... de svarer alltid på telefon når jeg ringer (og det gjør jeg ganske ofte i og med at jeg jobber i en butikk, og vi sender Canon kamera med feil til dem). Skal jeg synse, så kan dette bli rimelig eller veldig dyrt. Det kommer helt an på hva som er ødelagt. Dette kan det være at en tekniker hos Serviceproffen kan svare deg på. Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Nå er det på tur til Serviceproffen. Krysser fingrene Endret 26. februar 2009 av tomeny Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Alt mottatt pristilbud på kr.1800,-. Det var kjapt behandlet. Er en smule lettet over at det var lønnsomt og billig Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Billigere enn å kjøpe nytt iværtfall.. Synes det var overaskende billig mtp. skaden. Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Delevent Endret 3. mars 2009 av tomeny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå