bessen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som vet hvor det går ann å kjøpe brukte eller rimelige forsterkere? Har fått meg platespille og ønsker derfor forsterker så jeg kan høre på platene mine vær vennlig å svar Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Finn.no under torget? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Avtorget.no er plassen for deg som er på jakt etter ærlige sjeler og fornuftig prisede produkter. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Finn er som regel veldig overpriset. Bruk avtorget. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/inde.../board,2.0.html Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Finn er som regel veldig overpriset. Bruk avtorget. Helt uenig. Har gjort virkelige kupp på kvalitetsutstyr på finn.no. Avtorget er bra, men selgerne der er veldig bevisste på salgsverdi. På finn.no kan man slumpe borti de som kvitter seg med flotte saker og gjetter på prisen. Nå skal det sies at godbiter finnes på Hifisentralen også. Jeg fikk en lettere defekt PSB 12" sub gratis mot henting . Bestilte komponenter på elfa i går, og rep. matriell kommer på under 10,- ! Gøy å shoppe brukt hifi, man treffer som regel hyggelige og seriøse folk som har behandlet sakene pent Endret 25. februar 2009 av Junkers Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå skal det sies at godbiter finnes på Hifisentralen også. Jeg fikk en lettere defekt PSB 12" sub gratis mot henting . Bestilte komponenter på elfa i går, og rep. matriell kommer på under 10,- ! Gøy å shoppe brukt hifi, man treffer som regel hyggelige og seriøse folk som har behandlet sakene pent Litt off-topic her, men hva som var galt med den subben? Så annonsen selv, skal innrømme at jeg siklet litt. On-topic: Avforum er for folk med over gjennomsnittlig kunnskap om hifi, men det finnes jo ganske snille folk der som ikke er spesielt pengegriske. Er utstyret mer enn 5 år gammelt, så ligger som regel prisen i et veldig overkommelig prissjikt. På finn er det somregel en god miks av gode og dårlige tilbud, imo. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå skal det sies at godbiter finnes på Hifisentralen også. Jeg fikk en lettere defekt PSB 12" sub gratis mot henting . Bestilte komponenter på elfa i går, og rep. matriell kommer på under 10,- ! Gøy å shoppe brukt hifi, man treffer som regel hyggelige og seriøse folk som har behandlet sakene pent Litt off-topic her, men hva som var galt med den subben? Så annonsen selv, skal innrømme at jeg siklet litt. On-topic: Avforum er for folk med over gjennomsnittlig kunnskap om hifi, men det finnes jo ganske snille folk der som ikke er spesielt pengegriske. Er utstyret mer enn 5 år gammelt, så ligger som regel prisen i et veldig overkommelig prissjikt. På finn er det somregel en god miks av gode og dårlige tilbud, imo. Off topic: Det er 2 effektmotstander som dropper spenning til forforsterkeren. Det går endel strøm der (40mA) og spenningen halveres fra +/-60V. Motstandene leverer derfor godt over 1W varme. Gjennom årene har dette tørrkokt et par filter-lytter rett over motstandene. Tørre kondiser funker dårlig, og dermed forplanter nettstøyen seg inn i forforsterkeren(svak sus og brum). Jeg bytter motstandene til noe litt kraftigere som fordeler varmen bedre, og bytter lyttene til noen som skal tåle 2000 timer i 105 grader. Total delepris hos Elfa som sagt rett under 10,- + moms. Hvis det ikke er noe mer muffens med forsterkeren er dette et varp On topic: Enig i at prisene er jevnere på avtorget. Finn.no er en god miks av røveri og supertilbud, men det er i grunn litt underholdende Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det fine med avtorget er at det er en god gjeng der som bytter utstyr veldig hyppig, og som gjerne setter priser litt under det de burde være for å skyfle dritten ut døra! Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nå skal det sies at godbiter finnes på Hifisentralen også. Jeg fikk en lettere defekt PSB 12" sub gratis mot henting . Bestilte komponenter på elfa i går, og rep. matriell kommer på under 10,- ! Gøy å shoppe brukt hifi, man treffer som regel hyggelige og seriøse folk som har behandlet sakene pent Litt off-topic her, men hva som var galt med den subben? Så annonsen selv, skal innrømme at jeg siklet litt. On-topic: Avforum er for folk med over gjennomsnittlig kunnskap om hifi, men det finnes jo ganske snille folk der som ikke er spesielt pengegriske. Er utstyret mer enn 5 år gammelt, så ligger som regel prisen i et veldig overkommelig prissjikt. På finn er det somregel en god miks av gode og dårlige tilbud, imo. Off topic: Det er 2 effektmotstander som dropper spenning til forforsterkeren. Det går endel strøm der (40mA) og spenningen halveres fra +/-60V. Motstandene leverer derfor godt over 1W varme. Gjennom årene har dette tørrkokt et par filter-lytter rett over motstandene. Tørre kondiser funker dårlig, og dermed forplanter nettstøyen seg inn i forforsterkeren(svak sus og brum). Jeg bytter motstandene til noe litt kraftigere som fordeler varmen bedre, og bytter lyttene til noen som skal tåle 2000 timer i 105 grader. Total delepris hos Elfa som sagt rett under 10,- + moms. Hvis det ikke er noe mer muffens med forsterkeren er dette et varp On topic: Enig i at prisene er jevnere på avtorget. Finn.no er en god miks av røveri og supertilbud, men det er i grunn litt underholdende Off topic: Den beskrevne fiksen fungerte etter planen Suben ble tyst, og spiller nydelig bass ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå