RainbowLady Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Rippet for litt siden en CD til PC'en, og da var den siste sangen en slags "Two in one", denne vil jeg helst ha delt. Noen tips? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 http://audacity.sourceforge.net/ - Du kan dele den med Audacity vil jeg tro. Er ikke så kjent med programmet. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fildeling er ikke lovlig. Posten stenges. Tulla :!: Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Fildeling er ikke lovlig. Posten stenges. Tulla :!: Du skulle sett ansiktet mitt i det jeg leste den der. :!: Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Prøvde Audacity, men fikk det ikke til. Var nok litt for avansert for meg. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Prøv FL Studio om du gidder, da. Last inn låta i Edison, marker det du vil ha, høyreklikk og save sample. EDIT: Eller last opp sangene på dump.no, så kan jeg sikkert gjøre det på 2 minutter. Endret 24. februar 2009 av phoNte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå