Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe vinyl/lp i bergen brukt/ny

bessen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått interessen for lp/vinyl plater.

i august ska jeg til bergen og lurte dermed på om det er noen som hvet om en butikk som selger vinyl plater.

det er det samme om platene er brukte eller nye.

Greit om dere sier hvor butikken ligger også da ;)

på forhånd takk :D

Endret av bessen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apollon i Nygårdsgaten 2A har mye ny vinyl (som i ubrukt), det er vel de som har mest. De har en avdeling i Neumannsgate 28 også, men ikke like mye LP-er der. Videre bortover i Nygårdsgaten finner du Samleren, med en del brukte godsaker. I Jonsvollsgaten 3 (mot Nøstet bak den Nationale Scene) ligger Askeladden, nok en bruktsjappe. I Hollendergaten finner du Hollendergaten Antikvariat, med et tonn LP-er i et salig rot i kjelleren. Er du hypp på dunk-dunk-musikk ligger det en butikk jeg ikke helt husker navnet på i Skostredet, men den er åpen bare sånn av og til. Lenger inn i samme gate har Robot også litt vinyl, tror jeg.

Se her, kart og kjørerute (bilkjøring i Bergen er helvete, men du kan jo spasere i stedet, det går fortere). :p Butikkene i Skostredet er stort sett for hippe og alternative til at de betaler Gule Sider for oppføring, så jeg brukte bare 1B. Butikkene er ikke langt unna.

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D670059...t%26tab%3Droute

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

inressert i

Label: Fotodisk – CTD 2002, PRT Records – CTD 2002 Format: 2 × Vinyl, 7", Shape, Limited Edition, Rectangular Country: UK Released: 1988 Genre: Non-Music Style: Interview ? pluss mye annet lp singler div guns, arosmith,dee-ligt , tindrum, jon bon jovi, the b-52s, betty bo, il louis the world ,five bunny, lolly lolly, madonna ,gorky park , fat-boys ,cow girl ,men tror en del av disse er samle plater så pris kan diskuteres

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...