Gå til innhold

Forumtreff Bergen II - Fredag 20. mars *Gjennomført*

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Lucky Number Slevin, Equilibrium og 25th Hour er vel de tre mainstream filmene som er nevt til nå. Equilibrium er reinspikka action med litt engasjerende historie. Tror det kan være en film alle kan ha glede av. Christian Bale er jo en alle tiders actionfilm-skuespiller. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha. Ha., G2Petter. :lol:

Joda, nettopp kastet i 4GB minne. Kjørte 1080p Blu Ray helt fint med 2GB så skal nok gå fint nå også.

2 sek så skal jeg sammenlegge en liste over filmer. :xmas: Jeg "har flere" også, så bare gi meg navn om du/dere har andre ønsker. :xmas:

:xmas:

Lenke til kommentar

Er ikke så allverden, så kom med innspill på hva du vil ha. Tar det med fra det store HDbiblioteket som ligger rundtom her. :)

collage.jpg

Ekstra som kommer:

Fantastic Four: Rise of The Silver Surfer

Gladiator

Golden Compass

Hellboy II

Independence Day

Illusionist

Indiana Jones and The Kingdom of The Crystal Skull

Assassination of Jesse James by The Coward Robert Ford

King Arthur

Last Samurai

Matrix

Matrix Reloaded

Matrix Revolutions

Mission Impossible III

Nim's Island

Chronicles of Riddick

Pitch Black

Sahara

Serenity

Speed Racer

Spiderwick Chronicles

Stardust

V for Vendetta

Underworld

Underworld Evolution

PS: Beklager for stor T i "the". :)

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Nå stikker jeg snart på skole og jobb, men jeg rekker sikkert innom tråden før 16 for å se om det har blitt enighet om vi skal bowle eller ikke.

Adressen er Kalvedalsveien 52. Dersom noen skal direkte dit tar de bare bussen (2, 11, 31, 50 fra sentrum) til stoppet jeg tror heter Kalvedalsveien og går de siste hundre meterne. Huset ligger på oppsiden av 90-graders-svingen rett før odontologisk fakultet, og er det store mursteinshuset med masse eføy (klatrebusker) på. Gå inn porten som er i hekken, gå opp og rundt hoveddelen av huset, og ring på.

Ring meg hvis det er noe på 908 68 921

WhiteKnight, kanskje du kan legge dette i førsteposten så ikke det drukner her?

Edit: markup-amatør :blush:

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

Hvis bjorn.e kjører, kan sikkert G2Petter sitte på slik at han kommer fortest mulig dit. Og de har mulighet for å dra "nårsomhelst". Så kan vi andre bare komme tuslende etterhvert. Kan sikkert gjøre det slik om bowlingen tar lenger tid enn antatt ^^

Lenke til kommentar

Er jo litt vanskelig å vite akkurat hvor lang tid bowlingen tar. Et alternativ er at noen som har 3G-støtte på mobilen poster et innlegg her i tråden når vi er ferdig å bowle, så kan man si at de andre kan komme tre kvarter etter det. Men skal man dømme etter hvor vanskelig det var å i det hele tatt komme seg inn på forumet via mobil på forrige treff er kanskje ikke det noe å satse på. :\

Lenke til kommentar

Jeg fikset min mobil for 3G dagen etter forrige treff :p

Så skal ikke ha det problemet lenger ^^

Men det var en god idé Snorre. Eventuelt bare få inn nummer på de som ikke skal være med på bowling og sende sms til alle sammen når vi er på vei mot sentrum, det er jo ikke så mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...