Snorre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Lucky Number Slevin, Equilibrium og 25th Hour er vel de tre mainstream filmene som er nevt til nå. Equilibrium er reinspikka action med litt engasjerende historie. Tror det kan være en film alle kan ha glede av. Christian Bale er jo en alle tiders actionfilm-skuespiller. ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Jeg har MBP, VGA-kabel og en ekstern harddisk med ca. 400GB med HD filmer. :angel: Skal jeg lage en liste med alle filmene? Endret 19. mars 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 that's quite unnessesary my good chap! But bring it along thank you Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Så spørs det jo - har G2Petter HDTV eller SDTV? :3 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 kalte det 37" flatskjerm.. så satser på at det er en 720 skjerm Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Flotte greier! Skal klippe og lime en liste straks. Holder på med noe rendering i AE akkurat nu. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 720p med en maskin som er i stand til å kjøre det koblet til, så det skal gå bra. Dessuten sa jeg vel bare 32-tommer, gjorde jeg ikke? Jeg håper ikke jeg har forsøkt å skryte på meg mer størrelse enn det jeg har Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ha. Ha., G2Petter. Joda, nettopp kastet i 4GB minne. Kjørte 1080p Blu Ray helt fint med 2GB så skal nok gå fint nå også. 2 sek så skal jeg sammenlegge en liste over filmer. Jeg "har flere" også, så bare gi meg navn om du/dere har andre ønsker. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Haha forgje gang var jo dødsbra. For de som lurer, jeg har holdt meg laaangt unna sitron. It's no good. Og der var det change of plans IGJEN, jeg blir mest sannsyneligvis med xD Endret 19. mars 2009 av Soni1 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Er ikke så allverden, så kom med innspill på hva du vil ha. Tar det med fra det store HDbiblioteket som ligger rundtom her. Ekstra som kommer: Fantastic Four: Rise of The Silver Surfer Gladiator Golden Compass Hellboy II Independence Day Illusionist Indiana Jones and The Kingdom of The Crystal Skull Assassination of Jesse James by The Coward Robert Ford King Arthur Last Samurai Matrix Matrix Reloaded Matrix Revolutions Mission Impossible III Nim's Island Chronicles of Riddick Pitch Black Sahara Serenity Speed Racer Spiderwick Chronicles Stardust V for Vendetta Underworld Underworld Evolution PS: Beklager for stor T i "the". Endret 19. mars 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Nå stikker jeg snart på skole og jobb, men jeg rekker sikkert innom tråden før 16 for å se om det har blitt enighet om vi skal bowle eller ikke. Adressen er Kalvedalsveien 52. Dersom noen skal direkte dit tar de bare bussen (2, 11, 31, 50 fra sentrum) til stoppet jeg tror heter Kalvedalsveien og går de siste hundre meterne. Huset ligger på oppsiden av 90-graders-svingen rett før odontologisk fakultet, og er det store mursteinshuset med masse eføy (klatrebusker) på. Gå inn porten som er i hekken, gå opp og rundt hoveddelen av huset, og ring på. Ring meg hvis det er noe på 908 68 921 WhiteKnight, kanskje du kan legge dette i førsteposten så ikke det drukner her? Edit: markup-amatør Endret 20. mars 2009 av G2Petter Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Det kan jeg SJEKK FØRSTEPOST FOLKENS! Jeg tipper det blir bowling ja. Det er jo såpass med folk som har lyst. Men vi må få til en premie til de tre beste ^^ Endret 20. mars 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Men når tar dere fra bowlinga bussen videre til G2Petter? For oss som ikke skal være med på bolwlinga :3 Edit: Åja. Nå så jeg det to poster over her.. tee hee hee^-^ Endret 20. mars 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Nei, det er vel ikke bestemt når vi skal være hos G2Petter.. Noen som har peiling på hvor fort 4-5 personer kan spille en runde eller to? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Åja. Nja hadde vært litt fint å vite i bunn og grunn^-^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Hvis bjorn.e kjører, kan sikkert G2Petter sitte på slik at han kommer fortest mulig dit. Og de har mulighet for å dra "nårsomhelst". Så kan vi andre bare komme tuslende etterhvert. Kan sikkert gjøre det slik om bowlingen tar lenger tid enn antatt ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er jo litt vanskelig å vite akkurat hvor lang tid bowlingen tar. Et alternativ er at noen som har 3G-støtte på mobilen poster et innlegg her i tråden når vi er ferdig å bowle, så kan man si at de andre kan komme tre kvarter etter det. Men skal man dømme etter hvor vanskelig det var å i det hele tatt komme seg inn på forumet via mobil på forrige treff er kanskje ikke det noe å satse på. :\ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Pff, poster dette med mobilen. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, så lenge du kommer i tide, så går det greit Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg fikset min mobil for 3G dagen etter forrige treff Så skal ikke ha det problemet lenger ^^ Men det var en god idé Snorre. Eventuelt bare få inn nummer på de som ikke skal være med på bowling og sende sms til alle sammen når vi er på vei mot sentrum, det er jo ikke så mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå