bjorn.e Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hehe, hadde man hatt hver sin gærne kanin så hadde nok det vakt tilstrekkelig oppsikt og muligens medført litt underholdning.. For de nyskjerrige: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13149548 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 JEG VIL HA NAVNELAPP MED KANINER ^-^ Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg tror det skal være mulig å parkere i en gate rett overfor der vi bor og stå der over natta, ja. Jeg kan ikke garantere at det er uproblematisk, men jeg tror ikke man trenger sonelapp for å stå der. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Over natten? Noen som har tenkt å sove der, eller leser jeg litt for mye inn i det? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg regner med at de har tenkt til å alkoholisere nok til at det blir taxi/buss/apostlenes hester for å komme seg hjem. Når det er sagt har vi et par senger og noen sofaer til overs hvis det er noen som ikke kommer seg hjem. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg regner med at de har tenkt til å alkoholisere nok til at det blir taxi/buss/apostlenes hester for å komme seg hjem. Jepp, tanken var nok å hente bilen dagen etterpå, kommer sansynligvis rett fra jobb, og det kan fort bli tungvint å måtte kjøre hjem (sentrum) og parkere bilen først. Ikkje heilt fremmed for tanken at eg muligens ikkje har lov å kjøre hjem når kvelden er omme nei Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vel, da har jeg skaffet meg Hot 'n Sweet. :wub: Skipper nok bowlingen (men jeg blir for å se på, seff). Litt mye penger, dette. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 mmmhm.. Så hvor mange vil egentlig være med på bowlingen? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg er med på bowlinga hvis det blir, men hvis det bare blir 3-4 stykker er det kanskje greit å dra rett til meg. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Ja. det var det jeg også tenkte på. Virker ikke som om det er mer enn 3-4 som har sagt de vil bowle. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg har lyst å bowle, men vet ikke heeelt om penga strekker til? Hvor mye koster det? Må jo også betale for buss :3 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg er med på bowling hvis jeg rekker det. Men hvis det blir droppet, så regner jeg med at vi møtes litt senere, sånn at jeg ikke sliter med å rekke det uansett? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ang. parkering: vi har visst en egen oppkjørsel med plass til en bil eller to (jeg trodde det var naboen sin) i tillegg til at det er plass til en eller to rett i nærheten. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Så vidt jeg forstå fra nettsiden til Bowling-stedet koster det 100 kroner for to serier (per person). Så helt gale er det ikke. Men om folk ikke er lysten på Bowling kan vi like greit stikke rett opp til G2Petter. Da blir det også lettere å få handlet. Har funnet tre filmer jeg kommer til å ta med nå: Oldboy, 25th Hour, og Equilibrium. Kanskje jeg tar med meg en fjerde film også. Men gidder ikke å drasse på for mange DVD-er. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det ser (hittil) bra ut for morgendagen for min del, så eg er nok med å bowle viss det er nok interesse øvrig. Handling kan da taes på vestkanten så kjører eg alt stasjet til døra til G2Petter. Dere får ta en opptelling og avgjørelse - så sjekker eg innom tråden før eg stikker fra jobb i morgen eller noe slikt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 De som har sagt de vil bli med på bowlingen er som følger: bjorn.e Snorre Peppep Riot WhiteKnight G2Petter Ehtram Snorre: Kule filmer! Skal se om jeg finner noen selv Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Spaced, Lucky number slevin, Princess mononoke eller The Orphanage anyone? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Princess Mononoke Jeg simpelthen elsker filmene til Miyazaki. Alt fra Panda Kopanda til hans siste film Hauru no ugoku shiro (Howl's Moving Castle). Det er nesten ikke mulig ikke å ikke like dem. Nausicaä: The Princess of the Valley og the Wind er også kjempefin. For ikke å snakke om Laputa: Castle in the Sky. Mange magiske eventyr den mannen har uttrykt gjennom animasjonsfilmene sine. Nuvel. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) har i tillegg: sen to chihiro no kamikakushi, Tonari no Totoro, Hauru no Ugoku Shiro, Neko no Ogaeshi og Tales From Earthsea. elsker ghibli! Endret 19. mars 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 .... *stemmer for noe mer mainstream når mange (som ikke nødvendig har samme filmsmak) skal se film sammen* (Jeg holder mao en knapp på Equilibrium så langt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå