Gå til innhold

Forumtreff Bergen II - Fredag 20. mars *Gjennomført*

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg regner med at de har tenkt til å alkoholisere nok til at det blir taxi/buss/apostlenes hester for å komme seg hjem.

Jepp, tanken var nok å hente bilen dagen etterpå, kommer sansynligvis rett fra jobb, og det kan fort bli tungvint å måtte kjøre hjem (sentrum) og parkere bilen først. Ikkje heilt fremmed for tanken at eg muligens ikkje har lov å kjøre hjem når kvelden er omme nei :)

Lenke til kommentar

Så vidt jeg forstå fra nettsiden til Bowling-stedet koster det 100 kroner for to serier (per person). Så helt gale er det ikke. Men om folk ikke er lysten på Bowling kan vi like greit stikke rett opp til G2Petter. Da blir det også lettere å få handlet. :) Har funnet tre filmer jeg kommer til å ta med nå:

Oldboy, 25th Hour, og Equilibrium. Kanskje jeg tar med meg en fjerde film også. Men gidder ikke å drasse på for mange DVD-er.

Lenke til kommentar

Det ser (hittil) bra ut for morgendagen for min del, så eg er nok med å bowle viss det er nok interesse øvrig. Handling kan da taes på vestkanten så kjører eg alt stasjet til døra til G2Petter.

Dere får ta en opptelling og avgjørelse - så sjekker eg innom tråden før eg stikker fra jobb i morgen eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Princess Mononoke :love:

Jeg simpelthen elsker filmene til Miyazaki. Alt fra Panda Kopanda til hans siste film Hauru no ugoku shiro (Howl's Moving Castle). Det er nesten ikke mulig ikke å ikke like dem. Nausicaä: The Princess of the Valley og the Wind er også kjempefin. For ikke å snakke om Laputa: Castle in the Sky. Mange magiske eventyr den mannen har uttrykt gjennom animasjonsfilmene sine. Nuvel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...