Gå til innhold

Forumtreff Bergen II - Fredag 20. mars *Gjennomført*


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er desverre gammel nok til å innta uhåndterlige mengder med alkohol under 21%. Noe jeg jeg med en større sansynlighet kommer til å ende opp med å gjøre. Men jeg regner med at hardbarka forummedler tåler drittprat og blotting av edlere deler som kan fort bli en medfølgende konsekvens av et grandiost ølkonsum.

 

Dette blir gøy :wee:

Lenke til kommentar

Tenkte på en ting jeg dere. Er det greit om jeg bare møter dere i byn etter bowlinga? (A) Lommeboka strekker ikke til med både drikke og bowling gitt :p ^-^

 

Edit: Oh yeah, ooog flyet mitt lander ikke før i 6 tiden og da blir det ikke lett :3

Endret av Kuroi-Neko
Lenke til kommentar

Jeg har ikke så supermye kontanter å rutte med. Ser at det kun koster hundrelappen for bowling per person (2 serier), og kan sikkert legge i en femtilapp i mat også. Men det blir isåfall det. ^^ Tror dessuten jeg holder meg unna alkoholen for denne gang. Ikke har jeg veldig lyst på alkohol, og lommeboken strekker heller ikke til. Men har en del fine DVD-er jeg kan ta med da. :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Haha jeg gleder meg. :) Har biiiitte litt penger, så. Får se til i morgen, så kanskje jeg skriver en liten PM til WhiteKnight om spørsmål ang. Hot n' Sweet (jeg er nok 8mnd for ung til å kjøpe). :p

 

Har ikke lest alt her, men om det blir slik at Petter betaler også betaler folk han etterpå, så håper jeg folk sørger for at de har litt penger. Tror han såvikk fikk nok til bussen sist gang, av meg. :p Og nå skal vi raide leveplassen hans!

 

 

:xmas:

 

PS: Fikk noja når det stod "20 Februar", WK! :p

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

De som kommer per akkurat nå:

Snorre, Bjorn.e, G2Petter, Riot, Kuroi-Neko, Salbu, J@cop, Peppep, Whiteknight.

 

Ellers er nok Ehtram og Eplefe rimelige shureshots. Så da er vi 11 stk ^^

 

Jeg spanderer drikke så langt lageret rekker (orker ikke drasse med meg halvtomme flasker hjem). Da går det i prioritert rekkefølge: Søt og uten drikke, uten drikke, edru, søt, random.

Lenke til kommentar
De som kommer per akkurat nå:

Snorre, Bjorn.e, G2Petter, Riot, Kuroi-Neko, Salbu, J@cop, Peppep, Whiteknight.

 

Ellers er nok Ehtram og Eplefe rimelige shureshots. Så da er vi 11 stk ^^

 

Jeg spanderer drikke så langt lageret rekker (orker ikke drasse med meg halvtomme flasker hjem). Da går det i prioritert rekkefølge: Søt og uten drikke, uten drikke, edru, søt, random.

 

 

Aldri sagt helt ja, er fortsatt ikkje sikker... ;) Frister litt, men skal kansje i bursdagsbesøk, men er ikke helt sikker på hvorti det er... Kan sjekke når jeg kommer heim idag ;).

 

.Salbu!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...