Gå til innhold

Forumtreff Bergen II - Fredag 20. mars *Gjennomført*


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

[*]Er det noen som har noe ekstra å tilby med tanke på film? Hvis vi blir et litt større antall folk, blir det litt stress å se film på en liten laptop kun med innebygget høytalere :p

Skulle kunne by på en BenQ W500 (720p) prosjektor som kan tas med - men været her i byen er mer stabilt enn kalenderen min så det kan fort skjære seg. Et lite 5.1 annlegg fra Creative ligger også i en pose et sted så kunne vel rasket med det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oki.

*sjefsavgjørelse*

 

Neste forumtreff blir 20. mars! Da skal vi bowle. Endten på sandsli eller på vestkanten, alt ettersom hvor G2Petter bor siden vi skal dit etterpå for å se film og spise taco (som vi lager når vi kommer dit).

 

Vi møter endten opp på den blå steinen som sist, eller hvis det er enklere, kan du møte opp på bowlingen. Gjerne spesifiser hvor du vil møte opp her i tråden.

 

Ta gjerne med en film du dør etter å vise frem til alle.

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Huset er ledig på fredag. Hvor mange er interesserte i bowling+ film- og tacokveld?

 

En ting jeg kom til å tenke på: risikerer vi ikke at det blir sent hvis vi først skal ut og bowle, så komme oss hjem for å lage taco? Vi kan vel ikke begynne noe særlig senere enn sist hvis folk skal rekke å komme seg fra jobb og skole.

 

I tillegg tror jeg folk må være litt mer tydelige på om de kommer eller ikke siden vi sikkert må handle i forkant, og det er dumt å stå med tacostæsj til dobbelt så mange mennesker som faktisk kommer.

Lenke til kommentar

Hvis vi ikke møtes før klokken 8, blir det nok litt sent å dra på bowling ja.

Det går fint for meg å møtes i seks-tiden.

Hvilken bowling er enklest å komme seg til/fra? Vestkanten eller Sandsli? Det går vel busser begge veier så det er kanskje ikke så nøye hvilken vi tar?

Om G2Petter har tid, hadde det nok vært greiest å ha innkjøpte varer klare før vi drar på bowling, for å spare inn litt tid der. Hvordan vi ordner det med penger kan han bestemme.

Lenke til kommentar

Helt sikker kan eg ikkje være pga jobb, men i utgangspunktet er eg game!

 

Buss til/fra vestkanten er i allefall veldig kurrant - kort avstand fra busstopp til bowling, 1-200m. Busser gårn minimum hvert 15. minutt frem til kl 18, og hvert 30. minutt etter på (mener eg å huske)

Lenke til kommentar

Hvor mange baner tipper dere vi trenger?

Jeg kan godt bestille jeg altså. Og da satser jeg på vestkanten, virker mest "sentralt".

 

Tenkte å sende en PM til alle på listen i førsteposten for en bekreftelse av påmeldingen. Hadde planlagt å vente til i morgen, men jeg kom ikke på at vi må bestille baner.

 

Forvent en PM ganske straks! :)

Lenke til kommentar
oki.

*sjefsavgjørelse*

 

Neste forumtreff blir 20. februar! Da skal vi bowle. Endten på sandsli eller på vestkanten, alt ettersom hvor G2Petter bor siden vi skal dit etterpå for å se film og spise taco (som vi lager når vi kommer dit).

Tips, ta å sett datoen i emnetittelen. Skal en fjerne pollen siden den ikke er aktiv lengre?
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk med nå på fredag! Skal til Bergen. Endelig! Det første treffet av så mange jeg har meldt min interesse for!

 

Forresten. Hvordan er det med alkoholkonsum på disse plassene? Håper jeg ikke er for sent ute med å melde meg på :blush:

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...