bjorn.e Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 [*]Er det noen som har noe ekstra å tilby med tanke på film? Hvis vi blir et litt større antall folk, blir det litt stress å se film på en liten laptop kun med innebygget høytalere Skulle kunne by på en BenQ W500 (720p) prosjektor som kan tas med - men været her i byen er mer stabilt enn kalenderen min så det kan fort skjære seg. Et lite 5.1 annlegg fra Creative ligger også i en pose et sted så kunne vel rasket med det også. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ting tar tid, ja. Det trenger jo ikke å være så stort og "formelt" - kan bare være en liten gjeng som finner på noe. Kan noen ta en sjefsavgjørelse og finne en dato? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hvis vi klarer å bli enige om noen potensielle datoer kan jeg sjekke om vi kan ha stua i kollektivet vårt. 32-tommers flatskjerm og surroundanlegg, og jeg regner med at vi har plass til i hvert fall 10 personer. Endret 14. mars 2009 av G2Petter Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) oki. *sjefsavgjørelse* Neste forumtreff blir 20. mars! Da skal vi bowle. Endten på sandsli eller på vestkanten, alt ettersom hvor G2Petter bor siden vi skal dit etterpå for å se film og spise taco (som vi lager når vi kommer dit). Vi møter endten opp på den blå steinen som sist, eller hvis det er enklere, kan du møte opp på bowlingen. Gjerne spesifiser hvor du vil møte opp her i tråden. Ta gjerne med en film du dør etter å vise frem til alle. Endret 17. mars 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg bor i Kalfaret. Skal høre med de andre om det er greit at vi er hos meg. Oppdater førsteposten når jeg har kommet med tilbakemelding. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Så sant det ikkje dukker opp noe jobbkrise før fredag så skal eg satse på å dukke opp. Kjører gjerne til bowling, har bare ett ekstra sete, men det kan vi komme tilbake til om noen trenger henting på veien om eg blir med. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Huset er ledig på fredag. Hvor mange er interesserte i bowling+ film- og tacokveld? En ting jeg kom til å tenke på: risikerer vi ikke at det blir sent hvis vi først skal ut og bowle, så komme oss hjem for å lage taco? Vi kan vel ikke begynne noe særlig senere enn sist hvis folk skal rekke å komme seg fra jobb og skole. I tillegg tror jeg folk må være litt mer tydelige på om de kommer eller ikke siden vi sikkert må handle i forkant, og det er dumt å stå med tacostæsj til dobbelt så mange mennesker som faktisk kommer. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er bra Vi kunne kansje ha møtest i sekstiden slik at vi har mer tid denne gangen. Og når det kommer handlingen kunne vi ha tatt den før/etter bowlingen Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Hvis vi ikke møtes før klokken 8, blir det nok litt sent å dra på bowling ja. Det går fint for meg å møtes i seks-tiden. Hvilken bowling er enklest å komme seg til/fra? Vestkanten eller Sandsli? Det går vel busser begge veier så det er kanskje ikke så nøye hvilken vi tar? Om G2Petter har tid, hadde det nok vært greiest å ha innkjøpte varer klare før vi drar på bowling, for å spare inn litt tid der. Hvordan vi ordner det med penger kan han bestemme. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 At alle tar med litt hver pleier å funke bra (A tar med kjøttdeig, B tar med tomat+agurk+mais, C tar med... osv), da slipper man styr med penger. Men igjen, vanskeligere når vi skal bowle først. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Ja jeg tenkte på det. Men er lett for at det blir rot og søl om vi skal gå rundt med det i et par timer Det er jo sikkert en butikk i nærheten av G2Petter, og det vil sikkert ikke ta så lang tid å shoppe om vi vet hva vi skal ha og ikke somler. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er en rema ~500 meter unna, og jeg kan gjerne handle i forkant, men det forutsetter som sagt at vi er relativt sikre på hvor mange som kommer. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Helt sikker kan eg ikkje være pga jobb, men i utgangspunktet er eg game! Buss til/fra vestkanten er i allefall veldig kurrant - kort avstand fra busstopp til bowling, 1-200m. Busser gårn minimum hvert 15. minutt frem til kl 18, og hvert 30. minutt etter på (mener eg å huske) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Uansett hvilken bowling vi velger er vi sikkert nødt til å bestille snart. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Hvor mange baner tipper dere vi trenger? Jeg kan godt bestille jeg altså. Og da satser jeg på vestkanten, virker mest "sentralt". Tenkte å sende en PM til alle på listen i førsteposten for en bekreftelse av påmeldingen. Hadde planlagt å vente til i morgen, men jeg kom ikke på at vi må bestille baner. Forvent en PM ganske straks! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 oki.*sjefsavgjørelse* Neste forumtreff blir 20. februar! Da skal vi bowle. Endten på sandsli eller på vestkanten, alt ettersom hvor G2Petter bor siden vi skal dit etterpå for å se film og spise taco (som vi lager når vi kommer dit). Tips, ta å sett datoen i emnetittelen. Skal en fjerne pollen siden den ikke er aktiv lengre? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Takker Ja, du kan bare fjerne den pollen ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Poll fjernet. Men du...er slags mnd vi er i nå? Er treffet til neste år? Februar hørtes lenge lenge ut til Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Jeg er faktisk med nå på fredag! Skal til Bergen. Endelig! Det første treffet av så mange jeg har meldt min interesse for! Forresten. Hvordan er det med alkoholkonsum på disse plassene? Håper jeg ikke er for sent ute med å melde meg på Endret 17. mars 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå