Gå til innhold

Forumtreff Bergen II - Fredag 20. mars *Gjennomført*


KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, kjapt og kjapt. Er vel kanskje ikke noe storstas denne gangen.

Men om noen bare sitter å kjeder seg så skader det jo ikke å ta seg en tur ut en plass i lag? :)

 

Jeg har ingen planer. Og de jeg bor sammen med har ikke råd til å feste denne helgen. Så for min del så blir jeg nok sittende inne i kveld om ingen kommer med noe annet arti.

Lenke til kommentar

Hallo? Hallo? Hallo? Hallo? *ekko*

 

Synes det er veldig lite engasjemang her. Alle må jo være enige og alle bør vel komme med forslag til hva de har lyst å finne på. Eller er alle enige at vi bare tar en fest/bowling/filmkveld? Jeg kunne fint tenkt meg alle tre på en gang. Møter opp på bowlingen, spiller en runde eller to (kommer an på hvor mange som kommer), og så drar vi hjem til noen og "pilser" mens vi ser en film.

 

Det er to stk som har foreslått en dato nå i det siste, kuroi neko og peppep. Og for de passer det best 20. februar. Det går helt fint for meg.

  1. Hvilken bowling skal vi ta? Den på sandsli er vel den som er enklest å komme til? Jeg har ikke peiling på hvor de hallene er, eller kvaliteten på de.
     
     
  2. Er det en spesiell film dere vet slår an i større forsamlinger? Noe sjanger dere IKKE vil se?
     
     
  3. Er det noen som har noe ekstra å tilby med tanke på film? Hvis vi blir et litt større antall folk, blir det litt stress å se film på en liten laptop kun med innebygget høytalere :p
     
     
  4. Ønsker folket i Bergen en arrangemangskommité, som bare bestemmer hva/når/hvor, eller synes flertallet det er best å finne ut av slike ting sammen?

Lenke til kommentar

Hvor vi bowler er det samma så lenge det er bussforbindelse ut dit. Er det ikke en bowling så og si i sentrum, eller har den lagt ned? Mener at det var en der. Og anngående film så skader det jo ikke at alle tar med seg noen filmer de liker (hvis de har noen DVD-er), og så bestemmer vi oss der og da.

 

Den 20. passer for meg.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...