jop91 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 synes ting går litt kjapt her nå jeg Det forrige treffet var jo godt planlagt. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 synes ting går litt kjapt her nå jeg Det forrige treffet var jo godt planlagt. . Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Tja, kjapt og kjapt. Er vel kanskje ikke noe storstas denne gangen. Men om noen bare sitter å kjeder seg så skader det jo ikke å ta seg en tur ut en plass i lag? Jeg har ingen planer. Og de jeg bor sammen med har ikke råd til å feste denne helgen. Så for min del så blir jeg nok sittende inne i kveld om ingen kommer med noe annet arti. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg hadde iallefall veldig lyst å finne på noe slikt som bowling eller noe sånt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Jau. Nå er det for sent for min del. Har lagt andre planer denne helgen. Vi kan jo se om vi får til noe senere Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Let's make it official shall we? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Slett ikke umulig at jeg blir med i slutten av mars. Og jeg stemmer for bowling! Det er morsomt, og innvolverer ikke uforutsette kostnader. ^^ Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Bowling og/eller film- og tacokveld kan være koselig. Da gir vi i tillegg ikke Snorre en unnskyldning til å stikke av fra oss Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg stemmer for filmkveld eller fest.. Fotball, fjelltur, paintball kan du stryke fra listen da dette ikke blir mulig på en fredag. Endret 6. mars 2009 av jop91 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvorfor ikke en (kort) poll om datoer? Jeg kan ikke 27. pga jobb, men har fri både helgen før og etter. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er interisert, sier ikke jeg kommer Men FREDAG, jobber hvær Lørdag... .Salbu! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hadde det blitt fredag 20 eller lørdag 21 kunne jeg også kunne kommet Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Får håpe det blir avklart en dato. Jobbings, kurs og sånt kommer jo, og i begynnelsen av April er jeg helt opptatt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som har en idé om hvor vi kan være? Passer det for eksempel å være hos G2Petter fredag den 20.? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Hallo? Hallo? Hallo? Hallo? *ekko* Synes det er veldig lite engasjemang her. Alle må jo være enige og alle bør vel komme med forslag til hva de har lyst å finne på. Eller er alle enige at vi bare tar en fest/bowling/filmkveld? Jeg kunne fint tenkt meg alle tre på en gang. Møter opp på bowlingen, spiller en runde eller to (kommer an på hvor mange som kommer), og så drar vi hjem til noen og "pilser" mens vi ser en film. Det er to stk som har foreslått en dato nå i det siste, kuroi neko og peppep. Og for de passer det best 20. februar. Det går helt fint for meg. Hvilken bowling skal vi ta? Den på sandsli er vel den som er enklest å komme til? Jeg har ikke peiling på hvor de hallene er, eller kvaliteten på de. Er det en spesiell film dere vet slår an i større forsamlinger? Noe sjanger dere IKKE vil se? Er det noen som har noe ekstra å tilby med tanke på film? Hvis vi blir et litt større antall folk, blir det litt stress å se film på en liten laptop kun med innebygget høytalere Ønsker folket i Bergen en arrangemangskommité, som bare bestemmer hva/når/hvor, eller synes flertallet det er best å finne ut av slike ting sammen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Alle tre sammen den 20. høres ganske bra ut for min del, men kansje vi kunne tatt bowlingen på vestkanten? Endret 11. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Sandsli e best! Film: HotRod kansje? Har mer og mer lyst til å være med nå .Salbu! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bergensere har alltid vært lite engasjerende her på forumet. Kunne ikke noen tatt å sendt en epost til HW/Edda Media og bedt om å få kommet på framsiden slik mange forumposter har gjort tidligere? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hvor vi bowler er det samma så lenge det er bussforbindelse ut dit. Er det ikke en bowling så og si i sentrum, eller har den lagt ned? Mener at det var en der. Og anngående film så skader det jo ikke at alle tar med seg noen filmer de liker (hvis de har noen DVD-er), og så bestemmer vi oss der og da. Den 20. passer for meg. Endret 11. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå