Riot™ Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fikk nettopp tlf om at jeg har fått jobb! Med det så håper jeg IKKE det blir valgt en dato jeg skal på kurs el.l. Neste uke blir vel egentlig litt for kjapt tror jeg? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Neste uke blir vel egentlig litt for kjapt tror jeg? Neste uke er greit for meg, men det hadde vært kjekt å fått til noe i løpet av mars ihvertfall. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Er folket veldig ivrig på å faktisk finne på noe da? Eller er de fleste enige i at det er nok å bare ta en fest slik som sist? Jeg er vel ledig neste helg tror jeg. Så kan godt finne på noe då. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Synes godt vi kan finne på noe. Bowling for eksempel er jo veldig sosialt, og noe de fleste kan ha det morro med. Så jeg stemmer isåfall for å finne på noe. Og det er litt det samme for meg når neste treff er. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg kan ikke neste helg, reiser opp på geilo i morgen og kommer til å være der hele neste uke... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har ingen store planer verken denne ferien eller ukene etter. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hva sier folket, blir det noe treff neste helg? Jeg er iallefall veldig innstilt på det,men vist det er veldig få som kan, trenger det jo ikke å være et særlig stort treff heller. men et minitreff. Endret 1. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg kan veldig gjerne treffes til helgen. Har ingen planer. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har planer for fredagen, men lørdag kunne vært atuell, om eg "overlever" fredagen vel å merke.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Kan godt treffes på lørdag for min del ja Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Enig med det, men hva skal vi finne på? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg kan strykes fra interesselisten, jobber hele helgen. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan sette meg opp på interesselisten Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Stille her gitt.. Hva skjer? Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Vist det blir en "liten" samling på lørdag, bør vi vel få en oversikt over hvem som faktisk kan komme. Og kansje finne ut hva vi skal finne på. Men jeg er med på det meste,så det er egentlig opp til resten.. hva sier dere? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Hm.. Jeg har egentlig allerede lagt andre planer for lørdagen. Men jeg er vel fortsatt åpen i morgen hvis det passer for noen andre ^^ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg er med som interessert. Som vanlig Edit: Shit. Så kjapt. Jaja. Jeg som håpte at det kunne skje helgen etter neste helg. Da skal jeg kansje til Bergen. Endret 5. mars 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ikea-turen kan alltids utsettes, så i morgen passer fint. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er på Geilo så jeg er ute... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå