Gå til innhold

Forumtreff Bergen II - Fredag 20. mars *Gjennomført*

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal det ikke være lov å sove litt på sofaen mens man venter på morgenbussen, uten at paparazzien kommer? :p

Fikk... lyst å... nevne... noe verre... xD

Artige bilder... de fleste :p Nei, lalle tid. Kjedelig dag. Alle er ute. :lol:

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Heisann, Geir her ;)

Kult å henge med dere i går kveld; jeg kommer nok til å vise meg hvis det blir flere forumtreff i Bergensområdet. Det ble ikke noe flyging i dag, slepeflyet er fortsatt på vedlikehold ;) Litt glad for det egentlig, 3 timers søvn er ikke akkurat en personlig favoritt. Og dessuten skulle jeg i 21-årsdagen til en kopis i dag, så jeg ville nok vært temmelig ødelagt etter det.

For meg var nok kveldens høydepunkt den synkrone spyinga ut gjennom vinduet fra 2. etasje..det eksisterer nok et bilde av resultatet. Så fortsatt restene av det da jeg skulle ut i dag; respekt. I morgendagens lys er jeg glad det ikke skjedde fx. på teppet i gangen :p

Lenke til kommentar
@bjorn.e: Du så vel ikke tilfeldigvis et 4GB minnekort som stod på biljardbordet? WK fant det ikke igjen så tenkte kanskje du hadde trodd det var ditt, mht at du hadde med kamera. :lol:

Nei, hadde mitt eget lille 1GB kort i kamera når eg kom hjem, og ingen andre kort i lommer el.l. Ikkje utenktelig at det forsvant fra biljard bordet under intens løfting av nevnte biljard bord? :p

Jeg tror det var Bjørn som tok de bildene, eller ihvertfall med hans kamera :)

Stemmer, laster opp alle bildene på rapidshare og sender Remi en link, så kan han legge ut sammen med de andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...