Licht Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg er rimelig sikker på at jeg har sett deg før et eller annet sted, ja. Men jeg aner ikke hvor, eller når. 8D Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 http://20032009.kaldhussaeter.com/ Filmer kommer litt senere Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Oh my god for en bugget og treg host.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Bør dere ikke lage en Aftermath tråd nå? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Just wondering: Hva slags tastatur er det her? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det var så absolutt ikke den raskeste, nei. Regner med de bildene vi snakket om ikke er med? ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Just wondering: Hva slags tastatur er det her? Et pisselendig et. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Eg håper nesten den fisbee'en er like øm som lukteorganet mitt ... :/ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Skal det ikke være lov å sove litt på sofaen mens man venter på morgenbussen, uten at paparazzien kommer? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Skal det ikke være lov å sove litt på sofaen mens man venter på morgenbussen, uten at paparazzien kommer? Fikk... lyst å... nevne... noe verre... xD Artige bilder... de fleste Nei, lalle tid. Kjedelig dag. Alle er ute. Endret 21. mars 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Skal det ikke være lov å sove litt på sofaen mens man venter på morgenbussen, uten at paparazzien kommer? Dette er sånt du må regne med Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvor ble det av bildet hvor vi alle skålte med Hot'n'sweet da? Det var jo kveldens store bilde. Eller bildet med Carl på fanget var vel kveldens bilde. Men ja. Jeg savner begge bildene jeg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg tror det var Bjørn som tok de bildene, eller ihvertfall med hans kamera Endret 21. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Just wondering: Hva slags tastatur er det her? Kjøpt på Clas Ohlson. Er helt kurant til media-PC, men jeg må få surret meg til å bytte batterier snart. Lenke til kommentar
marvinator Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Heisann, Geir her Kult å henge med dere i går kveld; jeg kommer nok til å vise meg hvis det blir flere forumtreff i Bergensområdet. Det ble ikke noe flyging i dag, slepeflyet er fortsatt på vedlikehold Litt glad for det egentlig, 3 timers søvn er ikke akkurat en personlig favoritt. Og dessuten skulle jeg i 21-årsdagen til en kopis i dag, så jeg ville nok vært temmelig ødelagt etter det. For meg var nok kveldens høydepunkt den synkrone spyinga ut gjennom vinduet fra 2. etasje..det eksisterer nok et bilde av resultatet. Så fortsatt restene av det da jeg skulle ut i dag; respekt. I morgendagens lys er jeg glad det ikke skjedde fx. på teppet i gangen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Synkronspying ut av vinduet fra andreetasje! Haha Synd jeg bevegde meg hjemover allerede litt over ett, og dermed gikk glipp av dette. ^^ Endret 21. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Altså. Veldig mange unødvendige bilder her^-^ Spesielt av synkron spyet.. usjda... Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 @bjorn.e: Du så vel ikke tilfeldigvis et 4GB minnekort som stod på biljardbordet? WK fant det ikke igjen så tenkte kanskje du hadde trodd det var ditt, mht at du hadde med kamera. Nei, hadde mitt eget lille 1GB kort i kamera når eg kom hjem, og ingen andre kort i lommer el.l. Ikkje utenktelig at det forsvant fra biljard bordet under intens løfting av nevnte biljard bord? Jeg tror det var Bjørn som tok de bildene, eller ihvertfall med hans kamera Stemmer, laster opp alle bildene på rapidshare og sender Remi en link, så kan han legge ut sammen med de andre. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Vel, bedre ut vinduet enn inne. Ane beordret meg til å åpne vinduet, så regner med det ikke hadde blitt tid å løpe til toalettet og fiklet med å åpne doskålen. Bare glad JEG ikke ble bespydd på. DET var som en gave i seg selv. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Haha^-^ Jeg måtte stoppe midt på motorveien på hjem og spy litt da og^-^ Usj. Nasty. Likte hoppebildene på kjøkkenet da :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå