Gå til innhold

Forumtreff Bergen II - Fredag 20. mars *Gjennomført*

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også, jeg også. Spesielt på bildet av Carl på fanget mitt. Det må jo bli treffets beste bilde. Og bare så det er sagt. Bilder yter meg ikke rettferdighet. Jeg er så mye mer sjarmerende og handsome i virkeligheten. Hehe, men jeg er litt lite fotogen. Litt som Chandler i Friends. Greier ikke å smile normalt til kamera. Nuvel.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Btw, aftermathet med meg, carl og marthe var episk. I alle fall for meg og Carl :p

hmm.. Jeg sitter kansje igjen med litt vel mye informasjon (kansje noe jeg ikke burde vite).

Men det var bare koselig det, kansje jeg har lært litt også :p

Lenke til kommentar

Skulle til å si at nå har du enda mer kunnskap, men det ville kommet ut feilt.

@WK: Du var jo ikke helt frisk heller. ETTER hun hadde dratt og jeg var fortsatt litt dårlig så kom du med appelsinjuice og jeg sipper litt, merker ingenting og heller i meg tre slurker og der - der var spriten. :lol: OGSÅ kommer du med shot etterpå og nekter å la meg si nei. Mishandling av fneste sort. :ph34r:

Bilder + video plix.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

For en gjeng :p

Jeg har funnet både kabler og skjerf, vi kan avtale hvordan det kommer tilbake til eierne.

Jeg sovnet rundt 6:15 i dag, satte vekkerklokka på 11, men våknet av meg selv klokka 10:10 :o De siste 5,5 timene har jeg altså ryddet, vasket, løpt til byen, trent kampsport i tre timer og gått tilbake. Nå er det to ting som gjelder: boblebad og badstu.

Takk for et fint treff.

Lenke til kommentar

@Snorre & Svart-Katt: Hahahahahahahahahahahahhahahaha. Naaaaj, er ikke typisk snakkepreik man deler rundtom fritt villt... eller hva, Remi? :lol:

Nei, bare snakket om preferanser og litt annet. Kjærlighet, åssen det er med deling av penger/eiendom i forhold og giftemål, livet (42) ++++ også litt private preferanser, etc. :innocent:

Nei, nå har jeg sovet litt. Fortsatt hodepine (eller, en NY hodepine). Papsen kastet i meg en røyk og noe te som jeg da ikke drakk opp pga kvalme. Sykt svak i armer og ben, men kan jo ikke ligge i min deilige, stooooore myke seng pga jeg IKKE har laptop å bruke. :cry:

PS: Pendulum - Different :love:

EDIT ADD: For dere som var med på treffet og har msn, lyst til å prate? Legg meg til, spess Remi :lol: Ler ved tanken. edu.buntu.unix alfa gmail.com :3 Face er Carl Riot. Tviler du finner andre. :p

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Rebecca sa noe om at Carl drev og forførte småjenter (det skal sies at jeg var i halvsøvne da jeg leste meldingen, jeg syntes det hele var litt uklart). Iallefall, typisk dere å vente med alle de pikante detaljene til etter at jeg dro.

*kom nettopp hjem fra jobb, sånn for øvrig*

(/flex)

Lenke til kommentar

Rebecca som bare TROR ting. Har kanskje grunn for det, men haaaaaallo. x) Jeg oppførte meg fint, imho. :cry:

Ehm, tror kanskje visse folk fikk litt feile idéer liksom. :dontgetit:

PS: Du skulle blitt litt til og drukket litt til, men så virker det som du hadde jobb du ikke ville være mindre redusert for.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
PS: Du skulle blitt litt til og drukket litt til, men så virker det som du hadde jobb du ikke ville være mindre redusert for.

Legg neste treff til en helg jeg ikke jobber (og ikke nettopp har fått en semesteroppgave ._.), så skal det ordnes. 8D

Og ja, liker å være både våken og edru oppe på Haukeland. Rollemodellen er liksom hvordan jeg ville ha foretrukket at ting var dersom jeg ble innlagt. :p

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Nesh, åssen vil du ha det, da?

- østlandsk tyverinne som brøt seg inn til petter

- bjorn.e, riot og whiteknight suger i biljard under the influence

- geir (utenom forumet) drikker alcohol når han skal fly neste dag

- eplefe skifter til lær-bukse

- riot på fanget til snorrepus

Mer kommer jeg ikke helt på. Aner ikke hva dere gjorde mens jeg var ute en tur.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...