Kuroi-Neko Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg bare venter spent på bilder jeg^-^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg også, jeg også. Spesielt på bildet av Carl på fanget mitt. Det må jo bli treffets beste bilde. Og bare så det er sagt. Bilder yter meg ikke rettferdighet. Jeg er så mye mer sjarmerende og handsome i virkeligheten. Hehe, men jeg er litt lite fotogen. Litt som Chandler i Friends. Greier ikke å smile normalt til kamera. Nuvel. Endret 21. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Btw, aftermathet med meg, carl og marthe var episk. I alle fall for meg og Carl hmm.. Jeg sitter kansje igjen med litt vel mye informasjon (kansje noe jeg ikke burde vite). Men det var bare koselig det, kansje jeg har lært litt også Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Skulle til å si at nå har du enda mer kunnskap, men det ville kommet ut feilt. @WK: Du var jo ikke helt frisk heller. ETTER hun hadde dratt og jeg var fortsatt litt dårlig så kom du med appelsinjuice og jeg sipper litt, merker ingenting og heller i meg tre slurker og der - der var spriten. OGSÅ kommer du med shot etterpå og nekter å la meg si nei. Mishandling av fneste sort. Bilder + video plix. Endret 21. mars 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hva slags informasjon snakker vi om her? Nå ble jeg nysjerrig. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg og... veeeldig nysjerrig ^-^ Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 For en gjeng Jeg har funnet både kabler og skjerf, vi kan avtale hvordan det kommer tilbake til eierne. Jeg sovnet rundt 6:15 i dag, satte vekkerklokka på 11, men våknet av meg selv klokka 10:10 :o De siste 5,5 timene har jeg altså ryddet, vasket, løpt til byen, trent kampsport i tre timer og gått tilbake. Nå er det to ting som gjelder: boblebad og badstu. Takk for et fint treff. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Verten fortjener all heder og ære her. Makan til fint hus du bodde i og. Jeg ble misunnelig jeg. Eneste som manglet var et gammelt fransk Pleyel-flygel fra 1900-tallet, så hadde herskapshuset vært perfekt. ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) @Snorre & Svart-Katt: Hahahahahahahahahahahahhahahaha. Naaaaj, er ikke typisk snakkepreik man deler rundtom fritt villt... eller hva, Remi? Nei, bare snakket om preferanser og litt annet. Kjærlighet, åssen det er med deling av penger/eiendom i forhold og giftemål, livet (42) ++++ også litt private preferanser, etc. Nei, nå har jeg sovet litt. Fortsatt hodepine (eller, en NY hodepine). Papsen kastet i meg en røyk og noe te som jeg da ikke drakk opp pga kvalme. Sykt svak i armer og ben, men kan jo ikke ligge i min deilige, stooooore myke seng pga jeg IKKE har laptop å bruke. PS: Pendulum - Different EDIT ADD: For dere som var med på treffet og har msn, lyst til å prate? Legg meg til, spess Remi Ler ved tanken. edu.buntu.unix alfa gmail.com :3 Face er Carl Riot. Tviler du finner andre. Endret 21. mars 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hmmmm. Jeg er nysjerrig fortsatt... Men Petter, ikke kast skjerfet mitt, skal ha det tilbake^-^ dvs. jeg vil gjerne ha en neste gang^-^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ja, WK, lever du eller? Bilder og videoer? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Rebecca sa noe om at Carl drev og forførte småjenter (det skal sies at jeg var i halvsøvne da jeg leste meldingen, jeg syntes det hele var litt uklart). Iallefall, typisk dere å vente med alle de pikante detaljene til etter at jeg dro. *kom nettopp hjem fra jobb, sånn for øvrig* (/flex) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Rebecca som bare TROR ting. Har kanskje grunn for det, men haaaaaallo. x) Jeg oppførte meg fint, imho. Ehm, tror kanskje visse folk fikk litt feile idéer liksom. PS: Du skulle blitt litt til og drukket litt til, men så virker det som du hadde jobb du ikke ville være mindre redusert for. Endret 21. mars 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har dere skadet Marthe for livet nå? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) PS: Du skulle blitt litt til og drukket litt til, men så virker det som du hadde jobb du ikke ville være mindre redusert for. Legg neste treff til en helg jeg ikke jobber (og ikke nettopp har fått en semesteroppgave ._.), så skal det ordnes. 8D Og ja, liker å være både våken og edru oppe på Haukeland. Rollemodellen er liksom hvordan jeg ville ha foretrukket at ting var dersom jeg ble innlagt. Endret 21. mars 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hahaha. Flott at du ble med. Jo flere, desto bedre (eller noe i den duren). Gikk ned på huk og klarte ikke komme opp igjen. Har blåmerker rett under kneskålen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Hva med en liten recap fra folkene her? Mens jeg fikser bilder og video? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Nesh, åssen vil du ha det, da? - østlandsk tyverinne som brøt seg inn til petter - bjorn.e, riot og whiteknight suger i biljard under the influence - geir (utenom forumet) drikker alcohol når han skal fly neste dag - eplefe skifter til lær-bukse - riot på fanget til snorrepus Mer kommer jeg ikke helt på. Aner ikke hva dere gjorde mens jeg var ute en tur. Endret 21. mars 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 PVC, ikke lær. (PVC er liksom lakken i "lakk og lær"). Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Oja, beklager min uvitenhet. Bukser hører ikke hjemme i mitt hode. Haehaehae. Neida, var kult det. Faen så du virker kjent, forresten, Zealuu. Kom bare ikke på det. Samme med bjorn.e. :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå