Gå til innhold

Forumtreff Bergen II - Fredag 20. mars *Gjennomført*

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OLK SÅ! Jeg sjenket noen vlitt mye. og føler meg dårlig for deg (fysisk og mentalt) håper jeg blir tilgiktt og ja.

PS: finner ingen v/ ditt navn. er u venn med marthe også? da har du bare tot øfrste bokstavnene i etternavnet.

PS2: eg er aaaldri ful til vanlig. føkk. dt så vi deto frorrige treffet i år.

Lenke til kommentar

Wow. Fylleposting signert Riot. Litt av et syn må man kunne si. ^^ Men treffet var hyggelig, og jeg drakk meg ikke overstadig beruset. Snarere tvert imot. Så alt i alt en god og hyggelig kveld. Og kollektivhuset til G2Petter er snasent!

Lenke til kommentar

EY! ISJE MOBB! Nide mener jeg har oppført meg fint og ikke noe fjortisopfø ring. :9 samme med noen andre.

vi er gode folk alle samen.

du sa ikke hade snorre det vr dårlig gjort.

jaja fett med folk fra andre feler av landet som kommer på besøk. synd det ikke er så ofte... men mn.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Neida, mobber ikke. ;) Er bare ikke vandt til å se slikt. Og beklager at jeg ikke sa hadet. Men meg og Rebecca hadde det litt travelt (måtte rekke bussen), og tenkte du kanskje skulle få ligge og vile. Men jeg legger meg nu!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Du mener hvile? Joda. Var fortsatt kvalm når jeg kom ned for litt siden, men nå er jeg litt mer edru som vi snakker litt og har spilt litt billiard m/ Geir.

Takk til Rebecca, Marthe og ikke minst, Ane som kom her. Spesielt sistnevnte som kom fra andre siden av verden for å ha Hot 'n Sweet-fest med oss nørjds.

Takk for denne gang, Diskusjon! Vi er her fortsatt og har vært her i mange timer! Vil nok bli en del timer til. Regner med å bli her over natten også hjelpe til å rydde opp. Synd folk 'MÅTTE' dra hjem... :)

Lenke til kommentar

Jo hjemme jeg også... og trøtt som faen. Et par ord:

@WK & Ehtram: Burn? IKKE igjen. Kom så langt som Nesttun før jeg løpte til statoil og kastet opp - det 6 timer siden sist shot. Var bare rødt. Fysj. :p

@G2Petter: Jeg glemte selvfølgelig igjen TOS-link kabelen og strømkabelen. Kan sende deg PM og ordne med tid å hente den, evt. sende i posten?

@bjorn.e: Du så vel ikke tilfeldigvis et 4GB minnekort som stod på biljardbordet? WK fant det ikke igjen så tenkte kanskje du hadde trodd det var ditt, mht at du hadde med kamera. :lol:

@Svart-Katt: Flott at en østiss kom ned til deprimerendes Bergen for å feste med en gjeng nuuurds. :p Heldigvis var du avslappet og snakket med en gang. Remi hadde et par fine ord, men skal la det gå for nå. :whistle:

@Hele treffet: Takk for et fint treff. Det var storslagent! Vellykket. :) Eneste jeg må klage på er min egen skjenkevilje. Litt for mye litt for fort... og alt for ofte. Glad det ikke endte opp som sist mtp. Snorre. :lol:

Jaja, Remi og jeg hadde et par fiiiine ord å si til hverandre når dere gikk og la dere, mens stakkars Ehtram måtte høre på. :p Det var gode diskusjoner. Fant også ut at vi ser likt på sykt masse. Kult :w00t: .

En ting er sikkert - vi er HELE gjengen like sta som f... i hvert fall Bjorn.e, WhiteKnight og meg selv. Det var absolutt INGEN som ville ha feil uansett diskusjoner. :tease:

Enkelt og greit, vondt i rumpen (ha. ha.) og føttene. Bussmannen så på meg med DET blikket når jeg sa jeg skulle til Espeland; knallrøde øyne og svaiene balanse. Det jævla flisete håret grunnet tid, regn og rot, så det ble litt vann på statoil . (/bøg) Forferdelige fjortisser (de var i hvert fall ikke eldre enn snørrungen Svart-Katt) som diskuterte om en fyr med lang pen0r (men tykk, visstnok) og at de var tre stk. som... ja... gav han litt orale greier; jævlig kult å høre på når man vil hjem sånn. :cry: Unger nå til dags :cry: Det ekke snakk om kassabiler, musikk og PS1-spill med folka sitt lengre. :cry:

Lenke til kommentar

UUUUgh.. fyllesjuk delux...

Føler at jeg dret meg ganske mye ut i går. høhøøøø :blush:

Remi hadde et par fine ord, men skal la det gå for nå.

Den ble jeg litt nyskjerrig på egentlig...

Men annways. Generelt sett vellykket treff, til tross for Carls ekstreme sjenking :p Men det likte vi^-^

Men jeg har glømt skjerfet mitt :cry:

Lenke til kommentar

Tja. Synes ikke du dreit deg ut. Gjorde hvertfall ikke noe dumt mens jeg var der. Bare synd Carl sjenket deg såpass som han gjorde. Du kunne jo endt opp som meg på forrige treff, som plutselig forsvant. ^^ Og jeg glemte både bagen min og paraplyen min. *humrer*. Men det var en koselig kveld, det må jeg si. Hot'n'sweet-treff nummer to var velykket. ^^

Den ble jeg litt nyskjerrig på egentlig...

Den hva?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Hehehe!

Det var kjempekult treff! Mange høydepunkter!

Faen jeg er trøtt nå. Kom hjem litt over halv ti, sov til nå ca. Er ikke bakfull eller noe, men skikkelig sliten i både kropp og hode.

Og av en eller annen merkelig grunn er jeg skikkelig hes, kan ikke huske å ha ropt så mye. Kanskje under den rimelig heftige diskusjonen mellom meg, Carl og Bjørn ^^

Jeg suger i biljard. punktum.

Synes det var litt trist at Ane ble så dårlig så fort og låg og slappet av på et rom mesteparten av kvelden.

Tacoen var nydelig!

Ble ikke film da..

Eller bowling..

Men tusen takk ævribøddi! Gleder meg til neste! :D

Btw, aftermathet med meg, carl og marthe var episk. I alle fall for meg og Carl :p

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...