[email protected] Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hadde en ganske så festlig opplevelse i dag, og den må nesten deles med internett, enten dere hater VIF eller ikke. Broder'n spiller hockey for Frisk Asker (14), og skulle ha sin daglige dose med svette. Vi kjører nedover til hallen, og småprater, inntil jeg stusser over en røslig type med VIF-hockeydrakt som vagger nedover mot hallen. "Jøss, hva skal han HER?" Som dere med litt peiling på ishockey kanskje vet, så skal Frisk og VIF møte hverandre i sluttspillet denne uka, og det er noe begge parter ser fram til. Vi i Asker vet jo at folk fra Oslo-Øst er ganske enkle sjeler, og at det kommer til å bli et lett sluttspill. Men denne mannen rusler da ned til billettluka, og finner den stengt. Han banker litt på ruta, men får ikke noe respons, da boksen er tom for folk. Han går ned til hallen, der jeg spør om han skal på kamp. Joda, det skulle han, men han syntes det var rart at ikke billettluka var åpen når det bare var 20 minutter til kampstart. Full av F kunne jeg ikke noe annet enn å glise bredt og fortelle ham at kampen var I MORGEN! "Jamen, nettsida sa da den firråtyvende?" Neida, den gjorde ikke det, og kamp var det dessverre ikke i dag. Må innrømme at jeg syntes litt synd på ham, der han forvirra klødde seg i hodet og sjekka datoen febrilsk, alene i Frisk-land med blå hockeydrakt, men gud så artig det likevel var for oss Frisk-fans! Dette beviser jo det vi alltid har ment - Enga folk er enkle sjeler Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Full av F kunne jeg ikke noe annet enn å glise bredt og fortelle ham at kampen var I MORGEN! Full av faen fordi du fortalte han at kampen ikkje var i dag? Er ikkje det noko dei fleste oppegåande personane ville gjort? Endret 24. februar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Full av F kunne jeg ikke noe annet enn å glise bredt og fortelle ham at kampen var I MORGEN! Full av faen fordi du fortalte han at kampen ikkje var i dag? Er ikkje det noko dei fleste oppegåande personane ville gjort? Det var vel den deilige følelsen av å fortelle å ham at han hadde bomma helt. Tror du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå