Gjest Slettet-1hOONIiU Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Asus 1000h har jo et N kort, Hvordan får jeg høyere hastighet. Sjekker jeg wireless (nede i høyre hjørne)står det 65 mb (jobb pc'en viser 130 mb). Har høyhastighet nett slik at N kortet bør utnyttes. Er det noe oppsett utover standard som må settes på pc'en? Lenke til kommentar
iskya Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Usikker, men ser at på min står det nå 18.0 Mbps Trodde det hadde med signalstyrke osv., dessuten bor jeg i en kjeller og ruteren er i andre etasje. Oi, ser at nå står det plutselig 12.0 Mbps.. og der sto det 18 igjen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1hOONIiU Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 pc'ene tester jeg ved siden av ruteren. Jobb pc'en som også har n kort viser altså dobbel hstighet i forhold til 1000h. Nedlastingen ligger alt fra 5 mb(har fiber 25mb ned/opp) Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kanskje du kan prøve å legge inn nyeste BIOS som kom for et par uker siden og sies å øke wifiytelsen? BIOS'en finner du her: Clicky eller den kan installeres med det medfølgende oppgraderingsprogrammet til ASUS. Ellers kan det gå ann å velge at den går kun mot N-nettverk, samt skru opp styrken på Wifi-antennen hvis ikke denne allerede er på maks. /Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå