Anubizzzz Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hei Jeg har hatt en del problemer med PCen min i det siste. Nå i ste tok jeg en restart, når jeg skulle gå in på den ene harddisken min kom dette lille fine vinduet jeg hadde alle mp3 ene og og alle programmene og driver osv her.. Noen måte å få de tilbake (gidder ikke betale en formue for det) Plz hjelp meg!! Takker for alle svar. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 finnes en mengde recovery programmer...vet de virker...har aldri prøvd noen selv.... finner de på www.tucows.com www.download.com eller www.google.com Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Ja vel. det er grei nok at det finnes mange recovery programmer men er det noen som vet om noen jeg kan downloade??? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Er det kansje noen her? Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 ikke for å skremme deg, men en av wd diskene mine fikk jeg samme feil på. komplett tok den inn og etter 2 uker kom de frem til at det var smart failure. fikk ny disk, men innholdet på den ødelagte disken kunne jeg se langt etter. om du skal ha et bra recovery program så kan du forsøke www.getdataback.com. funker bra det. har ikke forsøkt uten registrering, men du finner fort ut om det er tids- eller funksjons- sperre. lykke til (you gonna need it!) ellers kan du jo ta på S.M.A.R.T i biosen om du har støtte for det. kanskje du blir klokere av det. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Jeg har ivertfall funnet ut feilen: Filsystemet er borte Lenke til kommentar
CD Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 http://www.runtime.org/ Denne er suveren, men ikke shareware http://www.cimaware.com/ Her er en sharware versjon Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 edit: Merk til slutt: Programmet er ikke i fullversjon , og kan ikke gjenopprette filer! Dersom du bare åpner filen gjennom programmet og lagrer det under et annet navn, går det alikevel bra. (Bør registreres). så kanskje du bør registrere på en eller annen måte. eller forsøke et annet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 formater og bruk getdataback Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Men finnes det ikke en måte man kan bare inn føre filsystemt på nytt uten å formatere? Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 da er vi enig da. getdataback er best. men registrer deg først. på en eller annen måte. Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 ta et søk på MBR her i forumet. (om det er en boot disk som er røket da). gidder ikke sitere mer. søk litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå