isprins Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 En hypotetisk sitasjon: Hva gjør man vis en kvinne voldtar deg, og hu holder kjeft med at hu er gravid til uke 18 har passert.. Hu krever så økonomisk støtte. Og ja, det er faktisk mulig for en kvinne å voldta en mann. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Da kan man lage rettsak av det. Tviler på at det er lovlig å voldta en mann, for å så "lyve" om svangerskap og siden kreve penger. Mannen kan komme ut av rettsaken med en hel del penger, hvis han vil. Endret 24. februar 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 En hypotetisk sitasjon:Hva gjør man vis en kvinne voldtar deg, og hu holder kjeft med at hu er gravid til uke 18 har passert.. Hu krever så økonomisk støtte. Og ja, det er faktisk mulig for en kvinne å voldta en mann. Spennende problemstilling. *Vente på indignerte kvinners reaksjoner* Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Burdte kanskje starte en egen tråd om dette her, men hvordan kan en dame voldta en mann egentlig? Må han ikke få ereksjon og som regel klarer vel gutten og overmanne jenta? On topic: Det er vel bare og starte rettsak på det og håpe på at man blir trodd. Endret 24. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Burdte kanskje starte en egen tråd om dette her, men hvordan kan en dame voldta en mann egentlig? Må han ikke få ereksjon og som regel klarer vel gutten og overmanne jenta? On topic: Det er vel bare og starte rettsak på det og håpe på at man blir trodd. En mann kan, like så mye som en kvinne kan få orgasme, oppleve ufrivillig ereksjon og utløsning under voldtekt. Men siden kvinner er ekstreemt ignorante i forhold til menns seksualitet er dette fatum lit ekjent, og blir som regel møtt med vanntro og arroganse. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg skal jo tross alt tvinge deg inn på et rom, få av deg klærna og jobbe aktivt for at du skal få benner'n, også kjøre på til du kommer. Alt dette mens du ligger og slåss imot? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg skal jo tross alt tvinge deg inn på et rom, få av deg klærna og jobbe aktivt for at du skal få benner'n, også kjøre på til du kommer. Alt dette mens du ligger og slåss imot? Jeg sovner i fylla, naken, og du voldtar meg... Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kvinne funnet skyldig i voldtekt av mann Seksuell opphisselse og ereksjon er ikke det samme. ..anyways. Er vel tema for en egen tråd! Lenke til kommentar
isprins Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Det er en god ide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå