Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Burde jeg fortelle kjæresten at jeg er jomfru?

Gjest Guest_Virgin_*

Anbefalte innlegg

Det er ikke så lett å se. Men måten han runker på er et hint, egentlig.

Jaha, nå lurer jeg veldig på hvordan måten man runker på viser om man er jomfru eller ikke! Please explain!

Ellers er jeg enig i at den SMS'en er et dårlig valg. Hun kan f.eks. tolke det som at du sitter spent hjemme å venter på bootycallen hennes som skal knekke jomfrudommen din, altså lite tennende.

Om du velger å forklare at du er jomfru så si det face2face, men for all del ikke kom med et nærvøst utbrudd i det hun kler av deg.

F.eks. kan dette være en smooth måte å løse det på.

Du: "Endelig en jente som er verdt å ha som et minne"

Hun: "Hva mener du?"

Du: "Har jeg ikke fortalt deg at jeg har ventet med sex?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaha, nå lurer jeg veldig på hvordan måten man runker på viser om man er jomfru eller ikke! Please explain!

Du ser det på hvor erfaren han er med å tilfredsstille seg selv.

Edit: Etter første gangen vet man mye bedre hva som kan tilfredsstille en på fler måter enn man kan finne ut ved runking.

Endret av MasterOfColours
Lenke til kommentar
Du ser det på hvor erfaren han er med å tilfredsstille seg selv.

Edit: Etter første gangen vet man mye bedre hva som kan tilfredsstille en på fler måter enn man kan finne ut ved runking.

Dummeste jeg har hørt, man kan ikke måle ens seksuelle erfaring med det motsatte kjønn etter hvor flink gutten er til å tilfredsstille seg selv!

Jeg runker akuratt likt som når jeg gjorde etter å ha sex 0 ganger, 1 gang, 10 ganger, 100 ganger... you get the point!

Hvis man i det hele tatt skulle klart å måle det slikt, så ville det vel vært omvendt? Jo mer du har runket jo bedre kan du tilfredsstille deg selv?

Lenke til kommentar
Det værste som kan skje er nok dette:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1078639

Men det er godt mulig at jenta vet om at du er jomfru allerede.. Kvinnfolk kan være litt spooky sånn :p

Vi damer er noen luringer, ja.

Men hvis han ikke har sagt det til noen(?), tviler jeg på at hun vet det.

Du har her bekreftet at du vet niks nada njet om sex og menn...

Lenke til kommentar

Men det er godt mulig at jenta vet om at du er jomfru allerede.. Kvinnfolk kan være litt spooky sånn :p

Det er ikke noe menn ser selv.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe menn ser selv.

Anbefaler deg til å bare være stille. Du driter deg skikkelig ut her.

Lenke til kommentar

LOL!

Men hvorfor syntes jenter det er turn-off at gutter er jomfru? Hvorfor skulle de miste lysten av det? Skulle tru de syntes det var en bra ting..

Lenke til kommentar
[Vi damer er noen luringer, ja.

Kan godt være det er en forskjell i hvordan man utfører den akten, men jeg tror ikke det er såpass mye økt tilfredstillelse med i bildet for gutten. Kanskje du mener hvordan han gjør det foran en jente. Ikke at jeg har så mye erfaring med det, men tenker at det er mye mer hvor sexy man fremstår når man gjør det foran en jente, som utgjør forskjellen her.

Lenke til kommentar

Kan godt være det er en forskjell i hvordan man utfører den akten, men jeg tror ikke det er såpass mye økt tilfredstillelse med i bildet for gutten. Kanskje du mener hvordan han gjør det foran en jente. Ikke at jeg har så mye erfaring med det, men tenker at det er mye mer hvor sexy man fremstår når man gjør det foran en jente, som utgjør forskjellen her.

Når gutten har hatt sin første "omgang" har han funnet fler måter å tilfredsstille seg selv på.

Du kan ikke se det på alle, men på ganske mange kan du se litt forskjell :p

Lenke til kommentar

Når gutten har hatt sin første "omgang" har han funnet fler måter å tilfredsstille seg selv på.

Vær så snill å nevn en måte en gutt kan tilfredsstille seg ved å runke, som han lærer av sitt første knull.

Eller for den saks skyld, hva forskjellen før og etter er.

Lenke til kommentar

Dere har vært sammen en mnd, så når du snakker med henne, så kan du jo bare si noe slik:

"Vi har jo vært sammen i over en mnd nå, og jeg er kjempeglad i deg. Men om vi skulle gå så langt at vi har sex en gang, så vet du at jeg er jomfru?"

Si noe så enkelt. Kan sikkert være flaut, men er hun noe å samle på, så skjønner hun det:)

Lenke til kommentar

Jeg syns du burde fortelle det for din egen del. Hvis hun vet om det så kommer du sikkert til å føle deg litt tryggere i situasjonen. Du trenger ikke gjøre det så komplisert. Hvis dere kommer innpå temaet, så kan du bare se henne litt forsiktig inn i øynene og si at du ikke har "gjort" det før.

Og det er bare kjempe søtt! Hvis du hadde vært 50 år og jomfru så hadde det kanskje vært litt rart, men det er vel ikke akkurat uvanlig at en gutt på 19 år er jomfru.

Lenke til kommentar
Det kan jeg ikke svare på.

Alt dette har jeg hørt fra en venninne.

Å herregud du kommer til å gå på trynet i livet om du tar alt slikt vås for god fisk. Bli betydelig mer kritisk hva venninner sier og heller få dine egne erfaringer. Og... Nå menn som, til sammen, har runket lenger en hva noe menneske har levd sier at du tar totalt og komplett feil så er det en grunn til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...