telealf Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva mener godtfolk? Selv liker jeg symmetri og linjer, så noe av vitsen med kritikk er å høre om andre ser det samme, eller har meninger om dette betyr noe. Tar imot all knallhard kritikk, også på det rent tekniske selv om foto er preget av at jeg ikke hadde stativ, og pr i dag dårlig tilgang til etterbehandling. Takk på forhånd for eventuelle kommentarer! Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Bra bilde! Jeg ser godt linjene du sikter til. Vet ikke om du hadde fått så mye mer ut av videre etterbehandling. Fine farger og god skarphet. Ellers har bildet et lett snapshot-preg, uten at det er negativt ment. Tenker mest på ræva til bikkja, og "myldrete" folkemengde. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Veldig enig med Tor. De to som kommer i mot er nesten litt malplasserte og den hunden tar en del oppmerksomhet. Det var lite som ropte interessant. Lenke til kommentar
Lars_harpoon Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Førsteinntrykket mitt her var umiddelbar tiltrekning mot disse linjene, så enig med deg der. Det er linja som kommer inn fra nedre høyre hjørnet som vekker min interesse her, uten den hadde dette vært et helt vanlig torg. Ellers enig i de to foregående kommentarene; menneskene i forgrunnen og ræva til bikkja ødelegger mye. Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fine linjer! Men ikke så mye mer for min del. bildet mangler er motiv (hovedperson, hendelse ol) i forgrunnen som gjør det interessant. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tja, linjene er helt greie. Som tidligere nevnt, veldig snapshotpreg. Det første jeg ser er rompa til den lille bikkja nederst i høyre hjørnet. Det blir for mye som skjer til at det er noen sammenheng og gjør bildet litt kjedelig i mine øyne. Teknisk sett ville jeg kanskje eksponert det en blender lysere for å unngå grøtete og svarte områder Lenke til kommentar
Patrick80 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bra bilde, men jeg skulle ønske du hadde gått 4-5 meter lenger fram for å få mer innsyn i hva som skjer i bodene der fremme. Det jordområdet bikja står er ikke interesant og ødelegger bildet! Bildet er også kraftig underekspnert. Ved å gå opp et trinn eller 2 ville hjulpet kraftig. Så oppsumeringeringen er: Gå 5 menter frem og eksoner lysere! Da hadde dette blitt virkelig bra! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Foten som kommer stikkende ut til venstre er litt irriterende for min del og kunne gjerne ha vært klonet bort. Ellers er det som sagt undereksponert og kunne trengt seg en liten dasj med mer lys så en kanskje kan se noe av bodene osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå