Gå til innhold

Vil du høre deilig dance musikk?

¤vekst¤

Anbefalte innlegg

Gruppa heter Morandi... Festmusikk o.l Jeg regner med at de som er interessert klarer å google og youtub'e etter gruppa selv, hvor man finner mer informasjon :)

http://www.youtube.com/watch?v=L2Ev16r7maE

Edit: Sanger som jeg anbefaler fra denne gruppa, om du skulle skaffe deg albumet er Angels, Save Me, Afrika, Musica Mi Liberted, Get High. Resten av sangene på albumet er også veldig bra. Albumet heter forresten "N3XT" :)

Endret av AndySimmons
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært i syden, dog ikke tyrkia og der spiller de ikke slike rolige dancelåter. Eneste grunnen til om de hadde spilt låta var om den hadde vært superkjente slik britney lignende låter men nå har jeg ikke hørt de låtene før så kanskje, men mest sannsynligvis ikke.

Hippe steder spiller ikke sånn type musikk, du må nok dra på hippe steder litt oftere.

Lenke til kommentar
A cOoL sOnG wHiCh ToUcHeS iNsIdE!!!

Høres ut som litt random syden-diskotek musikk :3

"A cOoL sOnG wHiCh ToUcHeS iNsIdE!!! " er bare beskrivelsen i videoen som noen har lagt ut. Sangen heter Angels.

Musikken er fra Romania, så det er litt syden/østeuropeisk over det... Veldig lett og lystig musikk, som jeg egentlig ikke pleier å like, men denne musikken ble for fengende :p. Jeg vet at musikken må være digg å høre på i varme sommerkvelder :D. Og lett å feste minner til :)

http://www.youtube.com/watch?v=Wpy1noHX_BM

Endret av AndySimmons
Lenke til kommentar

Fy faen steike. Jeg er FORELSKET i Angels-sangen av Morandi. Teksten er så nydelig samtidig som melodien, rytmen og stemmen til han karen er så perfect mix. Nei dette albumet må jeg få skaffet meg!

Finnes hverken på cdon eller platekompaniet, så må vel ty til nedlastning.

Lenke til kommentar
Fy faen steike. Jeg er FORELSKET i Angels-sangen av Morandi. Teksten er så nydelig samtidig som melodien, rytmen og stemmen til han karen er så perfect mix. Nei dette albumet må jeg få skaffet meg!

Finnes hverken på cdon eller platekompaniet, så må vel ty til nedlastning.

Så bra, jeg håpet på å skaffe noen flere fans :). Jeg fant ingen annen utvei enn å laste ned selv. Teksten og melodien smelter bra sammen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...