Stian_Vista64 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg finner ikke verken cd-platen og serialkoden til Windows Vista. Vært i 2 databutikken (datakjeden + bergen it og servicesenter) og har ringt til Microsoft og de anbefalte å kjøpe en ny Vista-cd. Meg jeg er ikke akkurat så veldig rik akkurat nå for tiden. Syntes 3000 ca. for Ultimate OEM var nok. Noen som vet om noen linker hvor jeg kan bestille nye cd-plater? Hilsen Mr Vista Desperato :-) Endret 24. februar 2009 av datating Forandret emnetittel, samt postet innlegget uten caps lock på. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Såvidt jeg vet kan du kjøpe Windows Vista fra Microsoft sine hjemmesider. Se her. Her kan du velge om du vil ha plate i posten eller laste ned en .iso fil og brenne selv. Tror nok det er noe billigere. Oops, ved nærmer kikking ser det ikke ut som du ikke kan laste ned Vista Ultimate x64. Den må du kjøpe på DVD. Men prisen er jo kun 320 USD, altså rett under 2000 NOK. Hva sier du? Lenke til kommentar
Stian_Vista64 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Såvidt jeg vet kan du kjøpe Windows Vista fra Microsoft sine hjemmesider. Se her. Her kan du velge om du vil ha plate i posten eller laste ned en .iso fil og brenne selv. Tror nok det er noe billigere. Oops, ved nærmer kikking ser det ikke ut som du ikke kan laste ned Vista Ultimate x64. Den må du kjøpe på DVD. Men prisen er jo kun 320 USD, altså rett under 2000 NOK. Hva sier du? Lenke til kommentar
Stian_Vista64 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 JEG BRUKER VISTA 64 BITS NÅ, MEN CDEN HAR JEG ROTET BORT . MEN HAR HØRT AT DET GÅR AN Å BRUKE PROGRAM TIL Å LETE OPP SERIALKODE IGJEN. KEYFINDER ELLER NOE SÅNNT. JEG SKULLE KANSKJE FÅTT KONTAKT MED NOEN SOM KUNNE BRENNT DEN TIL MEG PÅ EN ELLER ANNEN MÅTE DA. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Koden DIN finner du på 3 sek. Så må du låne en cd eller laste den ned , torrents. Endret 24. februar 2009 av War Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, har du koden (Product Key'en) din kan du bare låne en DVD-plate med Wimdows Vista fra en kamerat eller laste ned fra torrent. Den siste metoden bør du kun bruke i nødsfall. Et lite tips for å unngå sinte moderatorer: 1. Det er mulig å skrive i samme post som du quoter en tidligere post. Ingen god måte å få post-counten til å øke på. 2. Ingen grunn til å skrive hele innlegget med CAPS LOCK på. Det ser bare dumt ut. Lenke til kommentar
Stian_Vista64 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, har du koden (Product Key'en) din kan du bare låne en DVD-plate med Wimdows Vista fra en kamerat eller laste ned fra torrent. Den siste metoden bør du kun bruke i nødsfall. Et lite tips for å unngå sinte moderatorer: 1. Det er mulig å skrive i samme post som du quoter en tidligere post. Ingen god måte å få post-counten til å øke på. 2. Ingen grunn til å skrive hele innlegget med CAPS LOCK på. Det ser bare dumt ut. Okay. Jeg forstår. Det er ikke akkurat så mangen som har Windows Vista Ultimate 64-bits versjonen da. Denne må ofte bestilles i butikkene. Men hvis jeg bestiller en cd, og så åpner den og bruker angreretten da og får tilbake pengene. Tror du det kan funke?? :-) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da ville jeg heller ha satset på torrent. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, har du koden (Product Key'en) din kan du bare låne en DVD-plate med Wimdows Vista fra en kamerat eller laste ned fra torrent. Den siste metoden bør du kun bruke i nødsfall. Et lite tips for å unngå sinte moderatorer: 1. Det er mulig å skrive i samme post som du quoter en tidligere post. Ingen god måte å få post-counten til å øke på. 2. Ingen grunn til å skrive hele innlegget med CAPS LOCK på. Det ser bare dumt ut. Okay. Jeg forstår. Det er ikke akkurat så mangen som har Windows Vista Ultimate 64-bits versjonen da. Denne må ofte bestilles i butikkene. Men hvis jeg bestiller en cd, og så åpner den og bruker angreretten da og får tilbake pengene. Tror du det kan funke?? :-) Nei, du vil ikke få godkjent retur siden du bryter en forsegling. Ville heller lastet ned Jellybean Keyfinder for å finne serial'en også lastet ned en torrent. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det kan vel kanskje funke, men er jo ganske på kant med loven. Må du ha Vista 64-bit da? Har du ingen venner som har en Vista-versjon du kan låne da. Det var sånn jeg så det for meg. Ellers må du nok gjøre som Complexity sier, nemlig finne en helt clean versjon av Vista 64-bit på en torrent side. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 laste ned dvd-image er vell ikke fyfy har du lisensen/cd-key til installeringen selv. Lenke til kommentar
Stian_Vista64 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, har du koden (Product Key'en) din kan du bare låne en DVD-plate med Wimdows Vista fra en kamerat eller laste ned fra torrent. Den siste metoden bør du kun bruke i nødsfall. Et lite tips for å unngå sinte moderatorer: 1. Det er mulig å skrive i samme post som du quoter en tidligere post. Ingen god måte å få post-counten til å øke på. 2. Ingen grunn til å skrive hele innlegget med CAPS LOCK på. Det ser bare dumt ut. Okay. Jeg forstår. Det er ikke akkurat så mangen som har Windows Vista Ultimate 64-bits versjonen da. Denne må ofte bestilles i butikkene. Men hvis jeg bestiller en cd, og så åpner den og bruker angreretten da og får tilbake pengene. Tror du det kan funke?? :-) Nei, du vil ikke få godkjent retur siden du bryter en forsegling. Ville heller lastet ned Jellybean Keyfinder for å finne serial'en også lastet ned en torrent. Takk for rådet. Keyfinder 2.0.1 funket veldig bra. Fannt produktnøkkelen med en gang :-) Lenke til kommentar
Stian_Vista64 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 laste ned dvd-image er vell ikke fyfy har du lisensen/cd-key til installeringen selv. Vet du om noen gode sider å laste ned dvd-image? Hva med piratebay. Er den bra? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Kan sende deg et kopi av Vista 64bit på DVD om du betaler meg for den tomme plata, det posten krever og kanskje en liten slant Piratebay er sugen, det kommer til å ta det 20år og masse humbug ... Et lite tips til, moderatorer liker deg godt om du redigere poster og ikke poster en ny kun 5min seinere ... Endret 25. februar 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tror nok rådet til The Ghost ikke er så dumt. Vet ikke om jeg vil si at ThePirateBay er sugen og vil ta 20 år, men det er ihvertfall mer slit en å få en plate i posten. Velg selv. Og, atter en gang Stian_Vista64, du må nok endre din måte å quote, poste og redigere på. Du blir fort upopulær hos moderatorene. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Spørs hvor bra det funker å laste ned CD, da keys er bundet opp mot versjon Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det skal ikke være noe problem. Med mindre han finner en fullstendig lam versjon, som mangler noe, så inneholder jo alle Vista-platene, alle versjonene. Vista bestemmer seg for hvilken versjon som skal installeres ut i fra hvilken key du som bruker taster inn. Og så lenge vår mann her har en Ultimate-key skal ikke det være noe problem. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Altså, mente build-versjon. Sitter selv på XP 5.1.2600.5657 Hadde installsjonscden inneholdt den versjonen ville ikke f.eks. en key til 5.1.1100.1837 fungert Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er vel forsåvidt riktig, men så lenge han ikke laster ned Vista med SP1, tror jeg bare det finnes en offentlig, ferdig build av Windows Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå