Haffiducki Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei skal kjøpe meg ny telefon og jeg klarer ikke velge mellom disse tre: HTC Touch HD Sony Ericsson C905 Samsung Innov8 trenger litt hjelp ¨ jeg har lyst på en telefon som tar "bra" bilder og den må også ta bilder fort. hvilken ville du tatt av disse tre? elelr kanskje du har noen andre forslag? takker for svar Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er det kun en kameratelefon du er ute etter? Hvis du ikke vektlegger noe annet så hadde jeg gått for enten C905 eller Innov8. Touch HD tar greie bilder i god belysning, ellers er ikke bildekvaliteten så god som de to andre, men som er heller ikke dette en kameratelefon kontra de to andre. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tviler på at Touch HD tar noe særlig til bilder. Optikken er mye mindre enn hos de to andre, og den har ingen form for fotolys. Så den ville jeg ikke tatt C905 har en veldig stor fordel i at den har xenon-blitz, men innov8 sine fotolys gjør (faktisk) en god jobb de også. Med innov8 får du mulighet til større minne og større skjerm. For brukere som hører på musikk har innov8 en stor fordel i det at den har 3,5 mm jack. Du trenger med andre ord ingen overganger for å bruke favorittheadsettet ditt, som du må hos c905. C905 har, som tidligere nevnt, en fordel med xenon-blitz og har også WLAN. Jeg, personlig, hadde tatt innov8 pga 3,5mm jack og skjermen. Har også lest tester hvor de mente kameraet i denne telefonen var bedre enn hos C905. Skal også nevnes at batteritiden på de to telefonene er veldig like. Valget er ditt Lenke til kommentar
Haffiducki Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 okidoki men hvordan er utløsertiden på kameraet på de telefonene? Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Vet ikke hvordan c905 er opp mot innov8, men vet at htc er tregere Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kanskje du får noe ut av denne: http://www.amobil.no/artikler/duell_mobil_...aktkamera/66462 Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Med innov8 får du også video-opptak i VGA + divx støtte. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Etter at knappen for å ta bilde er presset ned, tar det omtrent 2 sekunder før bildet du har tatt vises på skjermen. Fikk telefonen i går, så har ikke så veldig lang erfaring, men etter å ha tatt en god del bilder i dag syns jeg kameraet er veldig kjapt! Videokameraet er også veldig godt, og veldig stilig med slow-motion funksjonen Ellers syns jeg telefonen er bortimot perfekt. Den er kanskje litt stor, men den ligger godt i hånden. Menyene er raske, og helhetsinntrykket er positivt. Jeg var litt skeptisk til MP3-spilleren før jeg kjøpte den, men den var overraskende god! God lydkvalitet og et akseptabelt lydnivå. GPS-en har jeg ikke fått prøvd så mye, men Google Maps kan også brukes som GPS og det fungerte ganske bra. Men når jeg får fikset opp Route66 (medfølgende GPS-programvare) tenker jeg at det blir saker! Nettleseren er også veldig god, og den optiske musen er PERFEKT til denne bruken! I menyene deaktiverte jeg først den optiske musen, men når du blir vant til den er ikke den så værst der heller! Så alt-i-alt en telefon som virkelig kan anbefales! Et enormt pluss at det er 16gb innebygd minne og 3,5mm jack også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå