inaktiv000 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg synes Android-OSet virker spennende, og vil gjerne vurdere å kjøpe en telefon med dette neste gang. Er de "ferdig utviklet" på denne tid, eller bør man vente en stund? Får man evt. oppgraderinger av OS etterhvert? Og er det i det hele tatt mulig å få tak i slike i Norge? Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) HTCs nyeste Android-mobil til Norge (Digi.no) Nå kommer den til Norge (Amobil.no) Vil dette si at det ikke er noen android mobiler i Norge enda? Og når de skriver at de ikke har komt med noen lanseringsdato enda vil vel dette si at det kan ta en stund til? Den var også ganske dyr, håper de lanserer noen billigere modeller! Endret 21. mai 2009 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 det er ingen telefoner som kjører Android i Norge akkurat nå. HTC Magic er rett rundt hjørnet og blir den første av sitt slag i Norge. Samsung kommer med en annen telefon i september. Ellers er det mulig å kjøre Android på diverse andre telefoner, men dette krever dog litt mer av deg. Telenor har bekreftet dato 29.05, men ingen andre har gjort dette. Jeg regner med at det er en feil fra Telenors side. Du får bare vente og se som alle oss andre. Jeg krysser i alle fall fringrene for kort ventetid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå