kalli Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, som emnetittelen sier så lurer jeg altså på hvordan man legger over bilder fra en iPod Touch til pc'en. Så... Hvordan? Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Mener du de bildene du lagrer fra nettsider osv på iPoden? Det er de eneste bildene som kan hentes ut fra iPoden til PCen, disse får du ut ved å gå på Min Datamaskin -> "iPod Touch navn" -> Internal Storage -> DCIM -> 100APPLE og 999APPLE Lenke til kommentar
kalli Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Nei, bildene er lagt inn fra en pc, og nå skal jeg ta de ut igjen på en annen pc... Men det går ikke, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 nope Lenke til kommentar
kalli Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Seriøst? Så sinnsykt teit! Hvis man har familiebilder elns på iPoden så kan man ikke få de ut av den igjen hvis man får ny pc!? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Derfor du skal ha lagter ting på mer en en plass Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 prøv å installere Itunes først Så gjør du slik: Min Datamaskin -> "iPod Touch navn" -> Internal Storage -> DCIM -> 100APPLE og 999APPLE - som Claes91 nevnte! Lykke til. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 hehe, ja virker som du må det... hmm... merkelig at man ikke kan ta ut bildene fra iPoden da! Menmen... får vel bare håpe en eller annen luring kommer med en eller annen lur guide på hvordan legge over bilder en gang i tida Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du kan jo bruke tredjepartssoftware med egne overføringsmetoder, eks airsharing som gjør at du kan koble ipoden til maskinen via wifi og overføre bilder i full oppløsning (bilder på ipoden blir nedskalert om du bruker itunes) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå