Gå til innhold

Ville gitt det en sekser

head_hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er en av dem.

Mener hva? Hun vil komme bort til deg som betyr at hun er interresert i deg :) .

Enten det eller så er hun er CIA leiemorder som skal drepe deg fordi du har lastet ned copyrighted matriale.

Enten må du kjøpe kondomer eller så må du kjøpe deg en skuddsikervest

Lenke til kommentar
Har ikke spilt spillet, men ville gitt det en sekser.

HAHA

Lol.

Minner meg om en venn jeg chatta med her om dagen. Han så på Transporter 3, og jeg sa at jeg syns den er dårlig, dårligst i serien. Da sa han: "Nei, den er den beste i serien." Etter litt krangling, sier han: "Jaja, sees etterpå. Bare 1 time og 10 minutter igjen". Det var etter vi hadde chatta i 20 min. Altså hadde han bare sett en liten del av filmen da han påsto den var best. Tullinger. :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Anonym konto
Jeg har skrevet to morsomheter den siste uka som er 100 ganger så bra gullkorn som det

Selvangivelsen og CVen? :D

HAHA :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Her er en av dem.

Mener hva? Hun vil komme bort til deg som betyr at hun er interresert i deg :) .

Enten det eller så er hun er CIA leiemorder som skal drepe deg fordi du har lastet ned copyrighted matriale.

Enten må du kjøpe kondomer eller så må du kjøpe deg en skuddsikervest

Dritbra! :p

Lenke til kommentar

gullkorn og gullkorn, alle småmorsomme kommentarer kvalifiserer seg ikke til å være et gullkorn etter min mening, synes kvaliteten her har blitt skikkelig rævva, 1 av 10 er kanskje et ordentlig gullkorn....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...