head_hunter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har ikke spilt spillet, men ville gitt det en sekser. HAHA Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det der blir bare for dumt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg har skrevet to morsomheter den siste uka som er 100 ganger så bra gullkorn som det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har skrevet to morsomheter den siste uka som er 100 ganger så bra gullkorn som det Selvangivelsen og CVen? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har skrevet to morsomheter den siste uka som er 100 ganger så bra gullkorn som det Selvangivelsen og CVen? Hahaha, dette var ett bedre gullkorn enn hva gullkornet i posten er 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Her er en av dem. Mener hva? Hun vil komme bort til deg som betyr at hun er interresert i deg . Enten det eller så er hun er CIA leiemorder som skal drepe deg fordi du har lastet ned copyrighted matriale. Enten må du kjøpe kondomer eller så må du kjøpe deg en skuddsikervest Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha, den siste der lo jeg faktisk av Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har skrevet to morsomheter den siste uka som er 100 ganger så bra gullkorn som det Selvangivelsen og CVen? Beste gullkorn på lenge! Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har skrevet to morsomheter den siste uka som er 100 ganger så bra gullkorn som det Selvangivelsen og CVen? Beste gullkorn på lenge! Haha, den der var faen meg ikke dum den. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har ikke spilt spillet, men ville gitt det en sekser. HAHA Lol. Minner meg om en venn jeg chatta med her om dagen. Han så på Transporter 3, og jeg sa at jeg syns den er dårlig, dårligst i serien. Da sa han: "Nei, den er den beste i serien." Etter litt krangling, sier han: "Jaja, sees etterpå. Bare 1 time og 10 minutter igjen". Det var etter vi hadde chatta i 20 min. Altså hadde han bare sett en liten del av filmen da han påsto den var best. Tullinger. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har skrevet to morsomheter den siste uka som er 100 ganger så bra gullkorn som det Selvangivelsen og CVen? Win. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har skrevet to morsomheter den siste uka som er 100 ganger så bra gullkorn som det Selvangivelsen og CVen? HAHA! PWNT! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hahaha, dette var ett bedre gullkorn enn hva gullkornet i posten er Noe som er typisk for gullkorn-tråder - det kommer et poeng i tråden som er morsommere enn selve poenget. Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har skrevet to morsomheter den siste uka som er 100 ganger så bra gullkorn som det Selvangivelsen og CVen? HAHA Lenke til kommentar
JDiva Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Her er en av dem. Mener hva? Hun vil komme bort til deg som betyr at hun er interresert i deg . Enten det eller så er hun er CIA leiemorder som skal drepe deg fordi du har lastet ned copyrighted matriale. Enten må du kjøpe kondomer eller så må du kjøpe deg en skuddsikervest Dritbra! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 gullkorn og gullkorn, alle småmorsomme kommentarer kvalifiserer seg ikke til å være et gullkorn etter min mening, synes kvaliteten her har blitt skikkelig rævva, 1 av 10 er kanskje et ordentlig gullkorn.... Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hahaha, dette var ett bedre gullkorn enn hva gullkornet i posten er Noe som er typisk for gullkorn-tråder - det kommer et poeng i tråden som er morsommere enn selve poenget. godt poeng! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå