Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg føler meg TRÅKKET PÅ!

Anbefalte innlegg

Ok, nå skal jeg beskrive min nylig tidligere bestevenninde:

Drama-elskeren;

Hun kan ikke leve uten saftig sladder og andres problemer. Andres sorger er luften hun puster og brødet hun spiser. I mangel på egne tanker og følelser trenger hun jevn tilgang til venninnenes hjertesorger - som hun igjen gleder seg over å fortelle videre. Hun er alltid lyttende og alltid empatisk. Tilsynelatende. Når du ringer henne i full tåreoppløsning og forteller om et problem du har, sørger hun for å lytte intenst og stille mange oppfølgingsspørsmål, slik at hun har alle detaljer klare når hun skal fortelle historien videre. Men pass deg, dette sier hun såklart til flere av vennene deres bare for å ha noe å gjøre på.

Typiske utsagn: Næh! Hva sa han da?

Til poenget;

Våren 2008 hadde jeg store problemer med å tro at kjærsten min som jeg hadde vert sammen med i 3 år likte meg. Jeg trodde han var lei av meg og var på vei til å slå opp.. for jeg følte at han ignorerte meg og ikke brydde seg like mye som før, jeg var faktisk ganske langt nede. Dette gikk ut over humøret mitt på skolen of course og ellers. Så kom min kjæære hjertevenninde bort til meg å presset ut av meg det jeg følte da.. spurte hva det var som var galt. Så sa jeg det jeg hadde å si, EN gang. Bare en gang sa jeg dette til henne. Jada, dette sjønnte hun veldig godt og hun var veeeldig forståelsesfull.

Etter dette gikk hun rett til de andre vennindene sine og mine å la ut om dette her da, sa at: "Nei, ***** driver alltid å klager til meg om at kjærsten hennes aldri gjør nooooe for henne lengre, han bare ignorerer henne og alt. Jeg er såå forbanna lei av klagingen hennes". Dette fikk jeg høre fra en av mine aller beste venninder.

Så senere fikk jeg også vite at hun og kjærsten hennes var sammen med to som går i klassen min da, en gang i sommer. Og da spurte kjærsten hennes: "Hvor er Vicki henne da?" (dekknamnet mitt her), så hadde hun sagt: "Nei, hun er vel hjemme og syter og bestemmer over kjærsten sin hun.."

SÅ i går fikk jeg også vite at hun hadde sagt til en jeg ikke er venninde med engang at jeg var bare sjalu på henne og kjærsten hennes fordi de hadde d så bra ilag og det hadde ikke jeg og kjærsten min.

ALT DET OM KJÆRSTEN MIN SA JEG VÅREN 2008 TIL HENNE. VÅREN! NÅ HAR ALT BLITT BRA IGJEN OG JEG HAR DET BEDRE ENN JEG NOEN GANG HAR HATT DET MED HAM! SÅ DRIVER HUN Å SIER SÅNNE TING!!?

Tillegg til det er hun sint på MEG og ignorerer MEG fordi hun går å tror så høyt om seg selv.

Jeg sitter her som ett stort spørsmålstegn.

Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enten er hun en ekte, lys levende drittkjerring, eller så er det hun selv som har kjæresteproblemer. Hun klarer ikke å prosessere faktum at hun har problemer, og lar seg selv tro på egne løgner om at hun selv har det så utroooolig bra.

Helt enig med Ba'al.

Endret av MasterOfColours
Lenke til kommentar

Synes det oser falskhet av hun ''hjertevenninnen'' din jeg . En venninne som skal være til å stole på går ikke til andre og snakker slik om deg bak din rygg.

Hadde jeg vært deg ville jeg satt meg i respekt hos hun damen. Hun tråkker på deg og respekterer deg ikke ved å røpe det du betrodde deg om til henne. Sett henne på plass! Det kan være mye motstand du møter hos henne fordi hun er syk etter oppmerksomhet eller makt kanskje, men ikke bry deg om det! Be strong!

Lenke til kommentar
Enten er hun en ekte, lys levende drittkjerring, eller så er det hun selv som har kjæresteproblemer. Hun klarer ikke å prosessere faktum at hun har problemer, og lar seg selv tro på egne løgner om at hun selv har det så utroooolig bra.

Helt enig med Ba'al.

bare for å pirke, uansett om hu har kjæresteproblemer eller ikke..er a litt av ei drittkjerring. virker som ordetnlig fjortissdrama.

Lenke til kommentar

Det ser ut til at det er hun som har noen SYKT store broblemer. Hun er bare alt for BITCHY! Dropp hu med en gang, før det blir noe verre. Du har all rett til å være med kjæresten din, selv om hun kanskje ikke liker at dere er sammen. Shit i de hu sier og lat som om hun ikke fins! det er det beste rådet mitt. Men hvis du vill være frekk tilbake for det hun har sakt om deg, kan du jo ta tilbake :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...