Nesnitram Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Lurer på om det er mulig å fjerne Startup mappen fra Alle programmeruten at jeg ødelegger for dens funksjon? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tør jeg spørre hvorfor? Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvorfor i all verden vil du det? Vil tro at når du fjerner snarveiene så starter ikke programmene opp nei.. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Hvorfor i all verden vil du det? Vil tro at når du fjerner snarveiene så starter ikke programmene opp nei.. Men mappen ligger jo andre steder også. C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup Så hvorfor har jeg ikke mulighet til å fjerne den fra startmenyen? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva er poenge med å fjerne det?? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kanskje du kan sette mappen og alle dens filer som <skjult>. Vet dog ikke om det vil virke. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Kanskje du kan sette mappen og alle dens filer som <skjult>. Vet dog ikke om det vil virke. Når er ikke jeg noen dataekspert. Så hvordan får jeg til dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå