pencap Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei. Tenkte å bestille en del filmer fra Play.com. Minuset med dette er at jeg liker å ha undertekster på alt jeg kjøper. Det står i FAQ at dette skal stå under Technical details på filmen, men her pleier det aldri å stå noe. I mesteparten av dvdene følger norsk undertekst med? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg tror det stort sett står, hvis du vil ha norsk tekst kan du også sjekke ut denne tråden. Hvis ikke det står har jeg den erfaringen at det stort sett er tekst, kun en film jeg har bestilt der som ikke har hatt tekst. Dog ikke alle som har hatt norsk. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Min erfaring med Play.com er at nesten ingen filmer har norsk tekst. Men det kan være min smak, evt. at jeg velger enkelsk som språk på refleks (undertekster trekker til seg oppmersomheten og er defor stort sett uønsket). Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 I mesteparten av dvdene følger norsk undertekst med? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå