Gå til innhold

E71 mot HTC Touch Diamond, Subwoofer og 400,-

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, så vil en kompis av meg bytte sin mobil, subwoofer og 400 kroner mot min E71-telefon. Jeg digger E71 over alt, og vil egentlig ikke bytte, men lurer på om jeg tjener på handelen. Jeg ga 2000 for telefonen uten binding til han som nå vil bytte tilbake.

Først og fremst, jeg liker det fysiske tastaturet på E71 og jeg liker skjermen. Jeg er ikke glad i touch screen. I tillegg, synes jeg Diamond er direkte stygg.

Men på den andre siden, så er subben verdt omtrent 2000, og jeg tenker på å kjøpe meg skikkelig anlegg på rommet, så den ville passa bra inn. Det er no chance in hell for at jeg bruker HTC Touch, og hvis jeg bytter, så skal jeg uten tvil selge den. Hva kan jeg få for en Diamond? Ser den selges for 3375 på nett. Hvis jeg selger den for 2500(noe jeg vil tro at er rimelig for begge parter), så har jeg tjent 900 kroner og en subwoofer på de to handlene. Men da har jeg ikke E71 lengre, noe som ville sugd hardt, ettersom jeg bruker den daglig.

På den andre siden, så har abonnementet mitt gått ut, så jeg kunne kjøpt en ny E71 for 2400. Da sitter jeg igjen med en subwoofer og 500,- etter byttehandelen.

Er det verdt det? Finnes det noen som er interessert i å kjøpe en diamond for 2500? Ser ikke på dette som en annonse, da jeg ikke har telefonen. Lurer bare på om noen kunne tenke seg å kjøpe en for den prisen. Den er såklart strøken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...