abene Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Check Point har lansert sikkerhetsproduktet Zonealarm Extreme Security. Les mer Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva var galt med det gamle navnet de brukte? Ahh når de kaller det for Zonealarm Extreme Security, ja DA er det sikkert! hehe Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 brukte bare 2 og en halvt år på 64bit støtte. see hvor mange år det tar før du får Win7 støtte Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ser jo lovende ut i teorien, men jeg er redd dette kommer til å matche Norton IS 2008 i ressursfråtsing... vi får vel se... Lenke til kommentar
Bruker-182606 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ser jo lovende ut i teorien, men jeg er redd dette kommer til å matche Norton IS 2008 i ressursfråtsing... vi får vel se... NIS 2009 er hvertfall utrolig digg Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jepp... Jeg ble så sjokkert over hvor bra NIS 2009 er at jeg faktisk kjøpte det, mistenker Symantec for å ha sparket hele antivirusavdelingen sin og ansatt noen som faktisk vet hva de driver med. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) NIS 2009 bruker ikke så store system ressursjer. Men hvor sikker brannmuren er, er noe annet. Holder til en hjemme PC som ikke har kritiske dokumenter vil jeg påstå. Endret 24. februar 2009 av Betroz Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Brannmuren er nok ikke all verden på NIS2009, men som sagt - til hjemmebruk eller hvis man kjører andre firewallløsninger på nettet så går det greit. Lenke til kommentar
G Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 PerUlv2: Hva blir en bra brannmurløsning? Har du noen gode forslag? Hvorfor skulle ikke hjemmebrukeren ha glede av like god sikkerhet som det en bedrift krever (om jeg tolker det du skriver riktig)? Kan du utdype litt.. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 F.eks Sonicwall er en bra løsning, men det er en hardware firewall som kanskje ikke er for alle hjemmebrukere. Bedrifter har vel kanskje behov for å beskytte sine data mer enn de fleste privatpersoner, samt at evnt. angrep mot bedriftens nett nødvendigvis vil bety ett økonomisk tap på en eller annen måte - derfor er det litt mer kritisk enn en hjemmeløsning er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå